Technologie » Komputery

Cushman & Wakefield wybiera SAP Business One

Cushman & Wakefield wybiera SAP Business One
Zobacz więcej zdjęć »
Cushman & Wakefield jest jedną z największych na świecie firm doradczych w zakresie nieruchomości komercyjnych. Firma została założona w 1917 r. i zatrudnia ponad 15 tys. pracowników.

Cushman & Wakefield dostarcza zintegrowane rozwiązania poprzez aktywne doradztwo, realizację inwestycji i zarządzanie w imieniu wynajmujących, najemców i inwestorów na każdym etapie procesu powstawania i eksploatacji nieruchomości. Oferuje rozwiązania dotyczące kupna, sprzedaży, finansowania, najmu i zarządzania aktywami. Doradza w zakresie wyceny, planowania i badań strategicznych, analizy portfeli nieruchomości, wyboru nieruchomości i pomocy przy lokalizacji powierzchni oraz wiele innych usług doradczych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Zdecydowaliśmy się na implementację systemu SAP Business One Help Desk, by zapewnić większe bezpieczeństwo zarządzanym przez nas nieruchomościom, Najemcom możliwość monitorowania swoich zgłoszeń i tempa reakcji Zarządcy, a Wynajmującym pewność, że ich nieruchomość jest zarządzana w oparciu o profesjonalne, najlepsze rozwiązania techniczne. Nie ukrywamy, że względy marketingowe i przewaga konkurencyjna SAP Business One miały znaczenie przy wyborze oprogramowania” - Aneta Rogowicz – Gała, Property Finance Manager, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.

Cushman & Wakefield wybrał internetową platformę SAP Business One HelpDesk, zaprezentowaną przez firmę SUPREMIS Sp. z o.o.. Nowe narzędzie internetowe ma za zadanie usprawnić przepływ informacji pomiędzy najemcami, a firmą Cushman & Wakefield w zakresie zarządzania zgłoszeniami serwisowymi. Dzięki wykorzystaniu sieci Internet najemcy mają możliwość bezzwłocznie poinformować o zaistniałym problemie niezależnie od miejsca i czasu. Co więcej, uzyskują pewność, że zgłoszenie zostanie sprawnie i profesjonalnie obsłużone przez wykwalifikowanych pracowników, a automatyczne powiadomienia na bieżąco informują o aktualnym statusie zgłoszenia.

SAP Business One HelpDesk to przystępne rozwiązanie o krótkim czasie wdrożenia oferowane przez firmę SUPREMIS Sp. z o.o. firmom zarządzającym nieruchomościami, które chcą usprawnić obsługę swoich Klientów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

supremis

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »