Firma » Biznes
Cykl Konferencji dla Jednostek Samorządu Terytorialnego
Temat pierwszej konferencji, która odbędzie się w czwartek 14 stycznia 2010 roku, brzmi:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
JAK SKUTECZNIE BUDOWAĆ WIZERUNEK MIASTA, GMINY, REGIONU W KONTEKŚCIE KOMUNIKACJI I PROMOCJI SKIEROWANEJ DO INWESTORÓW, MIESZKAŃCÓW I TURYSTÓW.
Podczas konferencji będzie można wysłuchać wykładów znamienitych osobistości, żywo zainteresowanych i aktywnie uczestniczących w rozwoju i budowaniu wizerunku miasta, gminy czy regionów. Wśród prelegentów pojawią się między innymi:
Dariusz Ostrowski- Prezes Zarządu - Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA, którego temat wystąpienia to: Tworzeniu długookresowych strategii pozyskiwania inwestycji bezpośrednich, wspieraniu procesów innowacyjnych oraz kreowania nowych miejsc pracy.
Jerzy Ludwin - Wiceprezes Zarządu Fundacja „Bory Dolnośląskie” Europa regionów czyli jak z sukcesem budować wizerunek na przykładzie lokalnej grupy działania gmin w fundacji „Bory Dolnośląskie” .
Ponadto wszyscy uczestnicy będą mogli praktycznie sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności w panelu warsztatowym, który będzie prowadzony w dwóch obszarach
- Lokalne wydawnictwa prasowe jako element budowy tożsamości regionu, gminy i miasta oraz forma komunikacji ze społeczeństwem. Prowadzenie panelu warsztatowego: Piotr Radecki - Dziennikarz „Polska The Times” oraz Konsultant ds. Wydawnictw Prasowych
- Promocja miasta czyli 360° prze 24 godziny na dobę - analiza przypadków na przykładzie miasta Wrocławia. Prowadzenie panelu warsztatowego: Paweł Romaszkan - Dyrektor Biura Promocji Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Uczestnicy konferencji będą mogli poszerzyć wiedzę, zdobyć nowe kompetencje i umiejętności, które z powodzeniem mogą wykorzystać w swojej codziennej pracy.
Miejsce konferencji Wrocław - Hotel Tumski.
Więcej informacji i zgłoszenia:
071 78 355 17
biuro@fabrykaidei.pl
Fabryka Idei Sp. z o.o. działa na rynku od 2001 roku łącząc doświadczenie i profesjonalizm jej założycieli. Fabryka Idei jako agencja Public Relations świadczy usługi dla firm i instytucji na czterech zakładach produkcyjnych: Zakład nr 1. Public Relations; Zakład nr 2 Wydawnictwa Firmowe; Zakład nr 3 Marketing Zintegrowany; Zakład nr 4 Butik Kreatywny CSR. Pracownicy firmy posiadają również duże doświadczenie w zakresie organizacji konferencji, szkoleń i eventów dla firm oraz instytucji samorządowych.
www.fabrykaidei.pl
Komentarze (0)