Firma » Reklama

Czas dobrej reklamy

Myślenie, że jeśli jest się dobrym, to nasze produkty same się sprzedadzą powinniśmy odłożyć do lamusa. Współcześnie konieczne jest zastosowanie nie tylko jednego, ale wręcz kilku nośników informacyjnych jednocześnie.

 Przykłady największych koncernów pokazują, że nie można spocząć na przysłowiowych laurach i niezmiennie trzeba zaskakiwać. Rynek nie tylko nie lubi próżni, ale też nie znosi tendencyjności i nudy. Stąd też skuteczna reklama to taka, która niezmiennie intryguje, a nawet szokuje.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ma ona wzbudzać zamierzone uczucia – albo rozbawiać i sprawiać, że życie naszych klientów nabierze kolorów, albo też przynosić poczucie bezpieczeństwa. Wszystko zależy od usług i produktów jakie mamy do zaoferowania. Między innymi z tego powodu nie bez znaczenia są kolory jakimi powinno się posługiwać. Na ten przykład niebieski jest barwą zaufania, a żółty nowoczesności.

Hasła jakimi zachęca się klientów to kolejny klucz, który albo otwiera nasze drzwi, albo je kompletnie zatrzaskuje. Młodzież nie zachwyci się pompatycznym i poważnym tonem, a osoby dojrzałe nie porwą się na sloganowe wypowiedzi młodych. Obowiązkowym nośnikiem jest Internet. Tutaj dbamy o własną stronę internetową, jej pozycjonowanie i wszelkiego rodzaju wizytówki.

bsolutnym minimum jest zaistnienie w mediach społecznościowych i nieustanna aktywność. Można pokusić się o firmowego bloga, a także o specjalistyczne wpisy produktowe. Pamiętajmy, że skuteczna reklama jest jak film, który musi otrzymać Oskara. O tych bez charakteru szybko się zapomina, a o tych z pazurem i konceptem mówi się przez lata.

Zobacz również: reklama Wrocław

Technika trzech uderzeń mówi, że reklama wtedy przynosi dobre owoce, gdy potencjalny klient może się na nią natknąć co najmniej trzykrotnie. Utrwalanie znaków firmowych to najprostszy i skuteczny sposób, by spełnić tę zasadę. Inwestujemy więc w inne nośniki, takie jak szyldy, billboardy, ulotki i foldery reklamowe. Połączenie kilku i stworzenie z nich jednolitego bukietu będzie pierwszym podarunkiem dla naszych zadowolonych Klientów.

Autor: Blog reklamowy



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa we Wrocławiu
http://vizer.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »