Firma » Reklama
Czas dobrej reklamy
Przykłady największych koncernów pokazują, że nie można spocząć na przysłowiowych laurach i niezmiennie trzeba zaskakiwać. Rynek nie tylko nie lubi próżni, ale też nie znosi tendencyjności i nudy. Stąd też skuteczna reklama to taka, która niezmiennie intryguje, a nawet szokuje.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ma ona wzbudzać zamierzone uczucia – albo rozbawiać i sprawiać, że życie naszych klientów nabierze kolorów, albo też przynosić poczucie bezpieczeństwa. Wszystko zależy od usług i produktów jakie mamy do zaoferowania. Między innymi z tego powodu nie bez znaczenia są kolory jakimi powinno się posługiwać. Na ten przykład niebieski jest barwą zaufania, a żółty nowoczesności.
Hasła jakimi zachęca się klientów to kolejny klucz, który albo otwiera nasze drzwi, albo je kompletnie zatrzaskuje. Młodzież nie zachwyci się pompatycznym i poważnym tonem, a osoby dojrzałe nie porwą się na sloganowe wypowiedzi młodych. Obowiązkowym nośnikiem jest Internet. Tutaj dbamy o własną stronę internetową, jej pozycjonowanie i wszelkiego rodzaju wizytówki.
bsolutnym minimum jest zaistnienie w mediach społecznościowych i nieustanna aktywność. Można pokusić się o firmowego bloga, a także o specjalistyczne wpisy produktowe. Pamiętajmy, że skuteczna reklama jest jak film, który musi otrzymać Oskara. O tych bez charakteru szybko się zapomina, a o tych z pazurem i konceptem mówi się przez lata.
Zobacz również: reklama Wrocław
Technika trzech uderzeń mówi, że reklama wtedy przynosi dobre owoce, gdy potencjalny klient może się na nią natknąć co najmniej trzykrotnie. Utrwalanie znaków firmowych to najprostszy i skuteczny sposób, by spełnić tę zasadę. Inwestujemy więc w inne nośniki, takie jak szyldy, billboardy, ulotki i foldery reklamowe. Połączenie kilku i stworzenie z nich jednolitego bukietu będzie pierwszym podarunkiem dla naszych zadowolonych Klientów.
Autor: Blog reklamowy
Komentarze (0)