Społeczeństwo » Społeczeństwo
Czego pragną kobiety?
Zobacz więcej zdjęć » |
Jak wynika z Raportu „Sztuka odpowiedzialności” przygotowanego na podstawie badań przeprowadzonych przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie ING Życie, odpowiedzialność jest najbardziej pożądaną przez kobiety cechą partnera.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Panie cenią też jak szczerość, inteligencję i poczucie humoru. Z czym więc płci pięknej kojarzy się ta najważniejsza cecha? Przede wszystkim z dbaniem o dom i rodzinę - tak postrzega odpowiedzialność 32% respondentek. Z kolei 23% uczestniczek badania kojarzy tą cechę z odpowiedzialnością za siebie i swoje czyny. Przez odpowiedzialność kobiety rozumieją również ponoszenie konsekwencji swoich czynów, wyborów i decyzji.
Wszystko w męskich rekach
Raport „Sztuka odpowiedzialności” przedstawia również wiele innych ciekawych informacji na temat relacji damsko - męskich. Choć kobiety i mężczyźni zgodnie deklarują równy podział obowiązków oraz wspólną odpowiedzialność za rodzinę – to dokładna analiza uzyskanych danych wskazuje, że w polskim społeczeństwie w rzeczywistości wciąż panuje dość tradycyjny podział obowiązków. Choć 76 % procent badanych uważa, że kobiety są odpowiedzialne za zarabianie pieniędzy w takim samym stopniu jak mężczyźni, to utrzymanie domu najczęściej jest w naszym kraju wciąż domeną mężczyzn. Według danych zawartych w raporcie to właśnie zapewnienie środków do życia swoim bliskim jest najważniejszym przejawem męskiej odpowiedzialności za rodzinę.
Czy wiemy jak być odpowiedzialnym finansowo?
Raport „Sztuka odpowiedzialności” pokazuje, że 83% Polaków uważa się za osoby odpowiedzialne finansowo. Jednak co piąta osoba w tym gronie nie potrafi wskazać na czym dokładnie polega ta odpowiedzialność. Czy mężczyźni w rzeczywistości wiedzą jak mądrze zarządzać domowym budżetem i zapewnić swojej rodzinie stabilną finansowo przyszłość nawet w razie choroby i wypadku?
Polacy wciąż nie potrafią korzystać z istniejących możliwości zapewnienia bezpieczeństwa finansowego swoim bliskim – mówi Beata Zduńczyk-Skup, rzecznik prasowy ING Życie. - Problem ten dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Z naszych analiz wynika, że poświęcają oni zbyt mało uwagi trudnym tematom takim jak bezpieczeństwo oraz przyszłość ich bliskich. Dowodem jest fakt, że zaledwie co piąta osoba w naszym kraju ma indywidualne ubezpieczenie na życie, choć aż 82% naszego społeczeństwa uważa, że powinien je posiadać każdy odpowiedzialny człowiek. Polacy lekkomyślnie zakładają, że nieszczęścia nie spotkają ich bliskich.”
Informacje zawarte w raporcie sztuka odpowiedzialności wskazują, że istnieje prosta recepta, dzięki której mężczyźni mogą zaimponować kobiecie, a przy okazji zapewnić bezpieczeństwo całej rodzinie. Zamiast myśleć o zakupie kolejnego naszyjnika dla ukochanej warto pomyśleć nad jej bezpieczeństwem.
Nadesłał:
Multi_Communications
|
Komentarze (0)