Firma » Biznes

DB Schenker i Neonet wciąż razem dla e-commerce

DB Schenker i Neonet wciąż razem dla e-commerce
Zobacz więcej zdjęć »
DB Schenker w Polsce po raz kolejny operatorem logistycznym dla Neonet S.A. Kompleksowa obsługa dostaw AGD na terenie kraju.

(Warszawa, 17 sierpnia 2017) DB Schenker wygrał ogłoszony przez Neonet przetarg i będzie realizował dostawy towarów Neonet zarówno do sklepów, dystrybutorów, jak i osób prywatnych. Współpraca obu firm trwa już od 7 lat. Odpowiadając na indywidualne potrzeby tego klienta, operator logistyczny stworzył usługę DB SCHENKERhome obejmującą dostawy do osób prywatnych z możliwością wniesienia towaru i wyboru okna czasowego dostawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„W DB Schenker budujemy kulturę Lean. Jej elementem jest ciągłe doskonalenie obsługi klientów i procesów operacyjnych. Ściśle współpracujemy z klientem, tworzymy nowe rozwiązania   z myślą o jutrze." - mówi Janusz Górski, CEO DB Schenker North & East Europe. „Z Neonet łączą nas nie tylko operacje, ale również wspólne wartości, a to jest bardzo ważne w budowaniu odpowiedzialnego biznesu." - dodaje Janusz Górski.

Doskonalenie procesów dla jeszcze lepszej współpracy

 

„Jednym z głównych powodów, który zdecydował o wyborze DB Schenker jest takie samo nastawienie do realizacji potrzeb klienta. Dotychczasowa współpraca, wspólnie wypracowane rozwiązania, elastyczność i chęć doskonalenia się są niezwykle istotne w oferowaniu klientom naszej grupy stabilnego, wysokiego poziomu jakości. Bez konsekwencji w działaniu oraz wzajemnego zaufania nie bylibyśmy w stanie tego osiągnąć." - mówi Piotr Skobało, Dyrektor Pionu Logistyki i Obsługi Klienta grupy Neonet.


DB Schenker obsługuje dla Neonet średnio 1500 przesyłek dziennie, a w rekordowym dniu przed rozpoczęciem weekendu majowego po odbiór towaru podstawiono aż 30 naczep, na których było umieszczonych ok. 2700 przesyłek. W celu zapewnienia terminowej, bezpiecznej realizacji odbiorów i dostaw przesyłek i przy tak dużej skali współpracy wymagana jest ścisła kooperacja między wszystkimi działami firmy i klientem oraz płynny przepływ informacji. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »