Firma » Biznes
DB Schenker logistyczną TOP Marką
Zobacz więcej zdjęć » |
TOP Marka to największe badanie siły medialnej marek działających na polskim rynku. O pozycji w rankingu decydował wskaźnik siła marki. To wypadkowa kilku zmiennych: liczby publikacji, impaktu, czyli potencjału dotarcia do odbiorców i indeksu sentymentu - oceny komunikatów pod względem wydźwięku pozytywnego, neutralnego lub negatywnego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W badanym okresie operator logistyczny docierał do odbiorców, komunikując m.in. wdrożenia ekologicznych rozwiązań w logistyce i transporcie, w tym działania mające na celu zmniejszenie emisji dwutlenku węgla. Uwagę zwróciły informacje o testach platooningu realizowanych przez DB Schenker we współpracy z MAN, czy otwarciu korporacyjnego centrum IT w Warszawie. W publikacjach pojawiały się również informacje dotyczące oferowanych rozwiązań, np. uruchomienia linii oceanicznej z Karaczi do Gdańska a także zaangażowania firmy w wolontariat pracowniczy i w akcje typu Szlachetna Paczka.
Raport powstał po przeanalizowaniu materiałów z prasy, internetu i social mediów, które pojawiły się od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca 2018 roku. XI edycja Top Marek 2018 uwzględniła blisko 500 marek z 50 branż. W każdej z nich wyłoniono 10 marek, o których pisano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej z nich. Dzięki przeprowadzonemu badaniu firmy mogą ocenić skuteczność komunikacji i wprowadzić ewentualne zmiany w jej sposobie.
DB Schenker to wiodący dostawca zintegrowanych usług logistycznych dla biznesu. Jako globalny operator dostarcza kompleksowe rozwiązania logistyczne: lądowe (drogowe, kolejowe, intermodalne), oceaniczne, lotnicze oraz logistykę kontraktową. DB Schenker posiada na świecie 2 tys. lokalizacji i zatrudnia prawie 70 tys. pracowników. W Polsce, w 17 terminalach, 12 magazynach i w agencjach celnych operator zatrudnia ponad 2 tys. osób. Firma jest częścią koncernu Deutsche Bahn AG.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)