Firma » Biznes

DB Schenker nawiązuje partnerstwo z Magento w celu wzmocnienia oferty e-commerce

DB Schenker ogłosił strategiczne partnerstwo z firmą Magento, jednym z wiodących, globalnych dostawców platform dla e-commerce. Celem jest wyposażenie małych i średnich firm handlowych w nowe, znaczące dla ich rozwoju, rozwiązanie.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Połączenie doświadczenia DB Schenker w zakresie realizacji zamówień na globalnym rynku logistycznym z możliwościami personalizacji i elastycznością platformy e–commerce firmy Magento zapewni sprzedawcom detalicznym bezproblemową integrację między procesami front–end i back–end na globalną skalę. Rozwiązanie, dostępne za pośrednictwem Magento Marketplace, stanowi szybki, wygodny i opłacalny sposób łączenia sklepów sieciowych i usług magazynowych.

Partnerstwo rozwinęło się w wyniku rosnącego zapotrzebowania klientów na śledzenie zamówień w sklepach internetowych. Oferowane rozwiązanie obejmuje wszystkie powiązane czynności magazynowe, w szczególności kompletację i pakowanie oraz aktualizację statusu dostawy w całym łańcuchu dostaw.

„W DB Schenker aktywnie inwestujemy w innowacyjne produkty oraz kanały, w związku z tym z niecierpliwością czekamy na współpracę z Magento w zakresie tworzenia nowych standardów w zarządzaniu globalnym łańcuchem dostaw”, mówi Jochen Thewes, CEO w Schenker AG i dodaje „Jestem przekonany, że nowe rozwiązanie przyczyni się do znaczącej poprawy działalności naszych klientów w zakresie handlu elektronicznego".

Klienci będą mogli korzystać z sieci udogodnień DB Schenker, co zapewni najlepszą w swojej klasie realizację zamówień e-commerce. Jako strategiczny partner, Magento dostarczy firmom elastyczny system koszyków sklepowych oparty na technologii open source.

„Cieszymy się, że możemy powitać DB Schenker jako naszego nowego, globalnego partnera logistycznego i mamy nadzieję, że pomożemy naszym wspólnym partnerom handlowym w skutecznej realizacji usług e-commerce" – powiedział Ryan Murden, Head of Business Development w Magento Commerce. Nowa współpraca z Magento podkreśla dążenie DB Schenker do osiągnięcia wiodącej pozycji jako dostawcy w logistyce e-commerce.

Nowy moduł „Warehouse Manager” jest teraz dostępny bezpłatnie za pośrednictwem Magento Marketplace. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://marketplace.magento.com/dbschenker-module-logistics.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »