Firma » Biura
Długopisy w firmie
Zobacz więcej zdjęć » |
Część pójdzie w świat wraz z klientami – celowo albo przypadkowo – część zaś zostanie po prostu wyczerpana. Trzeba jednak wiedzieć, że ten prosty produkt biurowy może mieć wiele ciekawych zastosowań, a jego wybór wcale nie musi być nieprzyjemnym obowiązkiem.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przede wszystkim zawsze należy się zastanowić, jakie kolory długopisów są dla nas istotne. W przypadku klasycznego biura zazwyczaj wchodzą w grę długopisy niebieskie bądź czarne, rzadko o innych kolorach. Te pierwsze są zazwyczaj tańsze, a także mamy większy wybór, dlatego wielu przedsiębiorców decyduje właśnie na nie. Długopisy kolorowe przydadzą się do pracy w mediach, np. dla korektorów czy redaktorów treści, którzy czuwają nad artykułami swoich kolegów.
Drugą kwestią jest forma działania długopisu. Lepiej od razu odrzucić te, które mają kilka kolorów wkładów w jednym mechanizmie. Zazwyczaj nie działają one zbyt dobrze, a także mogą się psuć; gruby pisak jest również nieco niewygodny do trzymania, gdy chcemy go używać na dłuższą metę. Najlepszy będzie długopis z wkładem jednym, o jednym konkretnym kolorze. Najwygodniejszym mechanizmem są długopisy, w których wkład dostępny jest po nacisku na specjalny guzik. Wszystkie rozwiązania, w których pisaki posiadają zatyczki, po prostu się nie sprawdzają – zazwyczaj większość wkładów wysycha, bo zatyczki leżą zagubione i samotne w kącie pod biurkiem.
Kolejną sprawą jest materiał, z którego wykonana jest obudowa. Generalnie długopis musi być wytrzymały, bo wiele osób lubi nim postukać w blat biurka, a jeszcze więcej będzie próbowało nim naprawić różne sprzęty. Najlepiej sprawdzają się więc produkty w metalowej obudowie, która daje pewność, że możemy wykorzystać stuprocentowo każdy długopis bez obawy o to, że popsuje się jego obudowa, zanim jeszcze wyczerpany zostanie wkład. Wiadome jest, że produkty w obudowie plastikowej są zwykle tańsze, ale jest to pozorna oszczędność, o której przedsiębiorca dowiaduje się już po zakupie.
I ostatnia ze spraw: czemu nie sprawić, aby długopis był materiałem reklamowym? Jest to bardzo proste w obecnym czasach, kiedy właściwie na każdym materiale można nadrukować nazwę i logotyp firmy. Taki niewielki upominek sprawia, że każdy klient czuje się doceniony, a przedstawiciel handlowy z długopisem reklamowym jest również bardziej profesjonalny.
Nadesłał:
brenna
|
Komentarze (0)