Gospodarka » Żywność
Dobra jakość potwierdzona przez Polaków
Zobacz więcej zdjęć » |
Głównym założeniem programu realizowanego przez Unię Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) była popularyzacja wysokojakościowych produktów wieprzowych sygnowanych Znakiem Jakości QAFP oraz zwiększenie wiedzy konsumentów
z zakresu samej certyfikacji i procesu produkcyjnego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach budżetu współfinansowanego ze środków unijnych, przeprowadzony został szereg działań marketingowych i medialnych oraz wydarzeń mających na celu promocję certyfikowanego kulinarnego mięsa wieprzowego i wędlin QAFP. Działania te adresowane były przede wszystkim do 3 głównych grup docelowych: konsumentów, przedstawicieli branży HoReCa oraz dziennikarzy i liderów opinii.
W ramach programu:
- zrealizowano 28 lokowań produktu w najpopularniejszych telewizyjnych programach śniadaniowych, takich jak: „Dzień Dobry TVN" i „Pytanie na Śniadanie" oraz w programie kulinarnym „Ewa Gotuje";
- przeprowadzono kampanię outdorową na terenie największych miast Polski;
- opublikowano 82 advertoriale w topowych tytułach prasy kobiecej i branżowej;
- ponad 2 miliony osób obejrzało reklamy QAFP emitowane na ekranach największych polskich kin;
- 84 matki z dziećmi, 71 blogerów oraz 66 mężczyzn - tyle osób wzięło udział
w warsztatach kulinarnych QAFP; - zorganizowano 9 edycji konkursów „Prześlij Przepis";
- stworzono stronę internetową: www.qafp.pl/dobrywybor będącą nośnikiem informacji na temat Systemu QAFP, porad dotyczących wykorzystania mięsa wieprzowego w kuchni oraz różnorodnych przepisów.
Od dnia 4 lutego 2014 roku aktywnie kreowany był pozytywny wizerunek certyfikowanej wieprzowiny QAFP jako mięsa pozbawionego konserwantów, wyróżniającego się wyjątkową świeżością i powtarzalnym, naturalnym smakiem. Konsumenci wielokrotnie mieli okazję przekonać się, że produkty QAFP, stanowią idealną bazę do przygotowania zaskakujących, pysznych, a przede wszystkim wartościowych potraw.
Podjęte działania doprowadziły do wzrostu rozpoznawalności logo QAFP i zwiększyły świadomość, że umieszczenie tego symbolu na opakowaniu mięsa wieprzowego i wędlin stanowi gwarancję wiarygodnego pochodzenia produktu i jego wysokiej jakości. Poszerzenie wiedzy wśród konsumentów wpłynęło na popyt i znalazło odbicie w rosnącej podaży produktów z etykietą QAFP. W 2015 roku w porównaniu z rokiem poprzednim wolumen produkcji wędlin w systemie QAFP wzrósł aż o 1/3/ (z 8,6 do 11,5 tys. ton). Na przestrzeni lat 2014-2016 produkcja żywca wieprzowego w tym trybie wzrastała średnio
o 85% rocznie.
Mięso wieprzowe i wędliny produkowane w systemie QAFP dostępne są obecnie w 800 sklepach firmowych na terenie całej Polski, w 2000 sklepów wielkopowierzchniowych oraz w punktach dystrybucji żywności dla segmentu HoReCa.
Kontakt dla mediów:
Biuro prasowe
media@dobrywybor.qafp.pl
Nadesłał:
Biuro prasowe QAFP
|
Komentarze (0)