Gospodarka » Przemysł
DUON rozpoczyna akcję uświadamiającą konsumentów
Zobacz więcej zdjęć » |
- Oprócz wyedukowania konsumentów - jak rozkładają się ich koszty za energię i jak je zoptymalizować, podczas akcji chcemy przypominać, że energia elektryczna jest produktem, tak samo jak chleb czy mleko i sami możemy wybrać sprzedawcę - informuje Krzysztof Noga, prezes zarządu DUON Marketing and Trading S.A. Aby dodatkowo zachęcić konsumentów do wzięcia udziału w akcji DUON przewidział dla każdego uczestnika prezent w postaci przenośnej ładowarki Power Bank. Gadżet otrzyma każda osoba, która za pośrednictwem formularza prześle swoją fakturę do DUON. Co ważne, fakturę może wysłać tylko osoba, która jest stroną umowy ze sprzedawcą energii.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wg ostatniego monitoringu przeprowadzonego w lipcu przez URE, w Polsce do tej pory z prawa do zmiany sprzedawcy energii skorzystało niewiele ponad 220 tys. gospodarstw domowych, z czego ponad 88 tys. dokonało tego w tym roku. Jednak pomimo tego, że tempo zmian idzie w dobrym kierunku, to liczba ta nadal jest niewielka. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest między innymi niska świadomość możliwości zmiany sprzedawcy wśród konsumentów.
DUON to wiodący niezależny sprzedawca gazu ziemnego i energii elektrycznej. Jedna z najszybciej rozwijających się spółek obrotu w Polsce. Początki firmy sięgają 2000 roku, zaś obecna forma - Grupa DUON S.A. - funkcjonuje od 2012 roku, z powodzeniem zdobywając rynek sprzedaży energii i gazu.
DUON posiada własną infrastrukturę służącą dostawom gazu, pozyskiwanego zarówno z Polski, jak i zagranicy. Do ponad 400 km gazociągów Grupy jest przyłączone niemal 4000 klientów. W ramach segmentu obrotu Grupa DUON sprzedaje gaz ziemny i energię elektryczną odbiorcom końcowym na zasadzie Third Party Access.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)