Firma » Biznes

Dział marketingu PAYBACK w nowej odsłonie

Dział marketingu PAYBACK w nowej odsłonie
Zobacz więcej zdjęć »
W połowie grudnia 2018 roku do zespołu zarządzającego PAYBACK Polska dołączyła Katarzyna Grzywaczewska, która objęła stanowisko dyrektora marketingu.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników Programu PAYBACK.

Katarzyna Grzywaczewska jest związana z marketingiem od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom.

Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu PAYBACK w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów Programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół PAYBACK w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu specjalistów w zakresie marketingu B2B i B2C, a także personalizacji i Smart Data. PAYBACK, dzięki zasięgowi i sposobie dotarcia, ma olbrzymi potencjał na wdrażanie angażujących rozwiązań dla klientów naszych partnerów. Już teraz widzę obszary, w których jeszcze mocniej możemy zaakcentować naszą obecność na rynku. Zaczynam pracę w firmie z długą historią i mocną pozycją, ale co najważniejsze w gronie ambitnych, profesjonalnych i kreatywnych osób, z którymi mam nadzieję budować przyszłość PAYBACK w Polsce – mówi Katarzyna Grzywaczewska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »