Firma » Biznes
Dział marketingu PAYBACK w nowej odsłonie
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do głównych zadań p. Katarzyny należeć będzie m.in. dalsze wzmacnianie multipartnerskich działań koalicji partnerów Programu, wsparcie komunikacji oraz nawiązywanie relacji z przyszłymi partnerami, a także budowanie zaangażowania, aktywności i satysfakcji uczestników Programu PAYBACK.
Katarzyna Grzywaczewska jest związana z marketingiem od 2001 roku. W tym czasie pracowała dla takich firm jak Raiffeisen Polbank, Orange, Aviva Poland oraz Liberty Ubezpieczenia. Przez ostanie 3 lata pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej w T-Mobile, gdzie była odpowiedzialna m. in. za wdrożenie nowej strategii komunikacji oraz ponowne uruchomienie platformy Electronic Beats, której ideą jest stwarzanie szans do dalszego rozwoju młodym, zdolnym artystom.
– Bieżący rok był dla nas bardzo intensywny i obfitował w wiele sukcesów, wyzwań oraz liczne działania mające na celu zbudowanie solidnych podstaw do dalszego, dynamicznego rozwoju programu PAYBACK w Polsce. Naszym celem jest przede wszystkim wzmacnianie relacji partnerów Programu z ich klientami i wierzę, że dołączenie do naszego zespołu p. Katarzyny w znaczny sposób przyczyni się do budowania wspólnego sukcesu w oparciu o jak najlepsze doświadczenia i praktyki z obszaru nowoczesnej i innowacyjnej komunikacji marketingowej. Kasia pracowała dotychczas dla wielu znanych firm, w których odpowiadała za całe spektrum obszarów marketingowych. Jestem przekonany, że jej ogromna wiedza oraz doświadczenie wesprą zespół PAYBACK w budowaniu długoterminowego wzrostu wartości marek, które z nami współpracują – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.
– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu specjalistów w zakresie marketingu B2B i B2C, a także personalizacji i Smart Data. PAYBACK, dzięki zasięgowi i sposobie dotarcia, ma olbrzymi potencjał na wdrażanie angażujących rozwiązań dla klientów naszych partnerów. Już teraz widzę obszary, w których jeszcze mocniej możemy zaakcentować naszą obecność na rynku. Zaczynam pracę w firmie z długą historią i mocną pozycją, ale co najważniejsze w gronie ambitnych, profesjonalnych i kreatywnych osób, z którymi mam nadzieję budować przyszłość PAYBACK w Polsce – mówi Katarzyna Grzywaczewska.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)