Firma » Biznes
E.Leclerc z agencją PR
O E.Leclerc
Stowarzyszenie E.Leclerc działa w Polsce od 1995. To Grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków. Każdy sklep to odrębny podmiot. -Kluczowym momentem dla rozwoju sieci E.Leclerc w Polsce był rok 2010 i przejęcie od grupy Rewe sklepów Billa Polska,
w celu stworzenia niezależnych spółek dystrybucyjnych.
Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 45 sklepach znajdujących się w 41 miastach na terenie 16 województw. Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwój sklepów już istniejących, zrzeszanie niezależnych partnerów oraz na zewnętrznym rozwoju. W roku 2016 sieć E.Leclerc osiągnęła obroty w wysokości 2,7 mld złotych. Sieć E.Leclerc została laureatem prestiżowej nagrody branży retail i FMCG - Retailer of the Year 2011 oraz Retailer of the Year 2012 w kategorii Hipermarket.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
***
Public Dialog jest firmą doradczą oferującą szeroki zakres efektywnych rozwiązań w obszarze komunikacji korporacyjnej. Agencja ma bogate doświadczenie we wspieraniu polskich i zagranicznych firm, instytucji publicznych, stowarzyszeń, a także organizacji branżowych. Na swoim koncie ma liczne branżowe nagrody i wyróżnienia m.in.: Złote Spinacze (2013, 2016), IPRN Project of the Year (2014), Magellan Award (2014 i 2015), 2X Stevie Awards 2015 IPRA (2015) oraz Mercury Excellence Awards (2016).
Public Dialog jako jedyna agencja z Polski należy do International Public Relations Network (IPRN) jednej z najstarszych
i największych na świecie niezależnych sieci skupiających agencje PR. Organizacja pokrywa zasięgiem rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód
z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji. Public Dialog należy również do Związku Firm Public Relations (ZFPR), największej polskiej organizacji zrzeszającej profesjonalne agencje PR.
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)