Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

e-Travel Forum 2011 startuje już po raz czwarty!

e-Travel Forum 2011 startuje już po raz czwarty!
Zobacz więcej zdjęć »
Podczas konferencji kluczowi gracze branży turystycznej podzielą się wiedzą i doświadczeniem w zakresie innowacji w segmencie e-Commerce.

Firma Amadeus, wiodący dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej, weźmie udział w organizowanej w Warszawie w dniach 25-28 stycznia br. konferencji e-Travel Forum 2011, poświęconej zagadnieniom związanym ze sprzedażą produktów i usług turystycznych w Internecie. Grupa Amadeus, w skład której wchodzą firmy Amadeus Polska oraz Traveltainment Polska, została generalnym sponsorem wydarzenia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Konferencja e-Travel Forum będzie okazją do spotkania licznych przedstawicieli branży, w tym firm Puro Hotels, Zoover International, TradeTracker Poland, Google Poland, Yahoo!, Expedia, Hotel Online Business Intelligence, qtravel.pl, Horwath HTL, HRS Polska czy ITAKA.

- Konferencja stanowi profesjonalną platformę wymiany doświadczeń oraz stwarza dobrą okazję poznania najnowszych trendów obowiązujących w dynamicznie rozwijającej się branży e-Commerce, która z każdym rokiem staje się coraz ważniejszym elementem prowadzenia biznesu również w branży turystycznej - mówi Ireneusz Marganiec, Prezes Zarządu Amadeus Polska Sp. z o.o oraz Traveltainment Polska Sp. z o.o., Amadeus Leisure Group.

Spotkanie stanowi świetną okazję do wymiany doświadczeń w zakresie rozwiązań e-Commerce w turystyce, a także stwarza możliwość pogłębiania dotychczasowej wiedzy w zakresie handlu elektronicznego i usług turystycznych. Wydarzenie będzie organizowane w konwencji spotkań biznesowych, paneli dyskusyjnych, warsztatów oraz sesji prezentacji branżowych.

Pierwszego dnia konferencji Gilles Karle, Online Business Solutions Manager, Central, Eastern & Southern Europe Amadeus IT Group, opowie o technologiach internetowych oraz ich wpływie na rynek turystyczny.

Drugiego dnia Andrew Owen-Jones, CEO w firmie Traveltainment należącej do Grupy Amadeus, podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą na temat najnowszych trendów e-Commerce w turystyce.

Natomiast Simon Ball, Segment Marketing Manager,Northern, Eastern, Central & Southern Europe, Amadeus IT Group SA, zaprezentuje ofertę lotniczą w GDS. Jean-Marc Garzulino, szef mieszczącego się w Warszawie Amadeus CESE Solution Centre opowie o roli usług konsultingowych w kontekście rozwiązań e-Commerce. Z kolei Paweł Ciecierski, Business Solutions Development Executive w Amadeus Polska przedstawi zalety rozwiązań mid-back office.

Dodatkowo przedstawiciele firmy Amadeus wezmą udział w panelach dyskusyjnych i warsztatach. Dyskusję panelową „Polityka cenowa sprzedaży pakietów turystycznych przez tradycyjne i internetowe biura podróży - czy model stawek netto jest w Polsce realny?" poprowadzi Marcin Ziniewicz, Sales Manager z firmy Traveltainment Polska.

Więcej informacji na temat konferencji e-Travel Forum 2011 można znaleźć pod linkiem www.e-travelforum.pl

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2009 roku system Amadeus przetworzył ponad 670 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy i dział marketingu), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny - centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 72 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC". W 2009 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,461 mln euro oraz EBITDA w wysokości 894 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 200 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Joanna Parasiewicz Senior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 140

e-mail: joanna.parasiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz Junior Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93 wew. 108

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »