Firma » Reklama
Effective PR dla Pilkington Polska
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Od listopada 2010 r. Pilkington Polska, producent szkła dla budownictwa, współpracuje z agencją Effective Public Relations.
Firmy realizują wspólnie strategię komunikacji dotyczącą marki i rozwiązań Pilkingtona oraz promują koncepcję zrównoważonego budownictwa w Polsce. Planowane działania obejmują projekty edukacyjne skierowane do środowisk akademickich, branży budowlanej, architektów i projektantów. W ramach współpracy agencja prowadzi dla klienta relacje z mediami oraz przygotowuje strategię komunikacji w internecie.
„Nasza agencja ma duże doświadczenie w pracy dla branży budowlanej” – mówi Paulina Gadomska-Dzięcioł, Dyrektor Zarządzająca Effective Public Relations. – „Wykorzystujemy je we współpracy z firmą Pilkington Polska. Specyfika firmy wymaga od nas znajomości szczególnej tematyki. Ze względu na postawione cele uwzględniliśmy w planowanych działaniach wiele niestandardowych i nowoczesnych metod komunikacji. Wbrew opinii, iż branża budowlana ‘korzysta internetu, ale mało’, większość osób, z którymi będziemy nawiązywać dialog w imieniu Pilkingtona, to aktywni internauci.”
Za obsługę klienta w agencji odpowiada Sylwia Szmalec, Konsultant ds. PR. Prace dla klienta koordynuje Paulina Gadomska-Dzięcioł, Dyrektor Zarządzająca.

Magiczna chata czarownicy w ETC Swarzędz – andrzejkowa zabawa dla dzieci
Port Łódź otula rodziców – rusza druga edycja projektu „Otulacz Rodzicielski”
Magiczne warsztaty świąteczne w G City Reduta – stwórz własną ozdobę choinkową!
Gotowe do odbioru nowe mieszkania, z extra rabatem za odbiór kluczy jeszcze w tym roku
Wypożyczalnia sprzętu budowlanego – jak wybrać odpowiedni sprzęt do remontu domu?
Komentarze (0)