Firma » Biznes

EFL włącza się w społeczną kampanię rozwoju elektromobilności w Polsce

EFL włącza się w społeczną kampanię rozwoju elektromobilności w Polsce
Zobacz więcej zdjęć »
EFL został branżowym partnerem kampanii społeczno-edukacyjnej elektromobilni.pl. Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem „zielonej rewolucji” na polskich drogach, a w pandemicznym 2021 roku sfinansował prawie dwa razy więcej samochodów osobowych i dostawczych niż rok wcześniej.

EFL został branżowym partnerem kampanii społeczno-edukacyjnej elektromobilni.pl. Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem „zielonej rewolucji” na polskich drogach, a w pandemicznym 2021 roku sfinansował prawie dwa razy więcej samochodów osobowych i dostawczych niż rok wcześniej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania elektromobilni.pl realizowana przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych (PSPA) i Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu (KOZK) to pierwsza w Polsce i najbardziej kompleksowa w Europie inicjatywa na rzecz rozwoju zeroemisyjnego transportu. W tym roku trwa już trzecia edycja akcji, która została objęta patronatem honorowym Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Infrastruktury. Wspierają ją także samorządy, organizacje społeczne, izby handlowe i organizacje gospodarcze oraz instytucje naukowe. Patronat nad kampanią objęły także liczne ambasady w Polsce, m.in. Niderlandów, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Izraela i Niemiec. W ramach projektu zrealizowano kilkaset różnych działań edukacyjnych oraz promujących zeroemisyjny transport, a na stronie elektromobilni.pl udostępniono wiele narzędzi i kalkulatorów ułatwiających zakup i eksploatację pojazdów elektrycznych.

- Patrząc na polski rynek, dynamiki sprzedaży e-aut prezentują się od kilku lat imponująco, jednak wolumenowo daleko nam jeszcze do krajów zachodniej czy północnej Europy. Większość MŚP wciąż jeździ pod prąd, bo boi się eksperymentów z autami elektrycznymi. Brakuje im prawdziwej wiedzy, czym jest elektromobilność, jakie są możliwości techniczne i finansowe tego systemu, jaka jest wartość́ pojazdu na końcu leasingu. Dlatego takie akcje jak elektromobilni.pl są bardzo potrzebne i chętnie się w nie włączamy. Tym bardziej, że zgodnie z ostatnimi zapowiedziami organów Unii Europejskiej, już od 2035 roku nie wyjedziemy z salonów nowymi autami z tradycyjnymi silnikami spalinowymi – powiedział Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.

- Kampania Elektromobilni.pl jest wiodącym, niezależnym źródłem rzetelnej informacji na temat rozwoju zrównoważonego transportu w Polsce. Wykorzystując nowoczesne i interaktywne narzędzia, kalkulatory oraz inne formy animacji i prezentacji treści, dostarczamy wiedzę niezbędną do budowania świadomości społecznej w obszarze nadchodzących zmian w naszej mobilności. Cieszymy się, że do grona partnerów kampanii dołącza EFL. Mając tak silne wsparcie, jesteśmy przekonani, że nasze działania będą mogły dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. komentuje Maciej Mazur, dyrektor zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych (PSPA).

EFL jedzie z prądem

EFL już od wielu lat angażuje się w działania prowadzące do popularyzacji odnawialnych źródeł energii w Polsce. I to zarówno na rynku finansowania elektrycznych samochodów jak i odnawialnych źródeł energii. Tylko w pandemicznym 2021 roku spółka sfinansowała ekoaktywa o wartości ponad 224 mln zł, co przełożyło się na ponad 114% dynamikę rok do roku.

Wartość elektrycznych samochodów osobowych i dostawczych sfinansowanych przez Grupę EFL w pandemicznym 2021 roku była aż o 69% wyższa niż przed rokiem i wyniosła prawie 61 mln zł. Najczęściej wybieranym przez klientów modelem była Tesla. Duży udział w ekoflocie finansowanej przez Grupę EFL mają pojazdy ciężkie – wartość udzielonego finansowania wyniosła ponad 30 mln, przy ponad 44% wzroście rok do roku.

Mój elektryk z EFL

EFL jest także uczestnikiem programu „Mój elektryk” realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jego celem jest zmniejszenie emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez dofinansowanie przedsięwzięć, które polegają na obniżeniu zużycia paliw emisyjnych w transporcie – wsparcie zakupu/leasingu pojazdów z napędem elektrycznym lub wodorowym. Dla swoich klientów zainteresowanych zakupem nowych z napędem elektrycznym lub wodorowym leasingodawca przygotował specjalną ofertę leasingu z wysokim wykupem i serwisem.

W przypadku samochodów osobowych do przewozu max. 8 osób o wartości do 225 tys. zł leasingobiorca może liczyć na dotację w wysokości 18 750 zł. A jeśli zadeklaruje, że roczny przebieg pojazdu wyniesie co najmniej 15 tys. km, dopłata może wzrosnąć do 27 tys. zł. Natomiast instytucje zainteresowane leasingiem pojazdów dostawczych mogą liczyć na dopłatę w wysokości 50 tys. zł (do 20% kosztów kwalifikowanych), a przy zadeklarowanym przebiegu powyżej 20 tys. km rocznie – na 70 tys. zł (do 30% kosztów kwalifikowanych). Do skorzystania ze wsparcia w ramach programy „Mój elektryk” EFL zaprasza przedsiębiorców, rolników indywidualnych, jednostki administracji publicznej, stowarzyszenia i fundacje czy spółdzielnie.

W ramach programu „Mój elektryk” klient EFL wszystkie formalności załatwi w jednym miejscu i czasie z Doradcą EFL, w tym podpisze umowę na dotację z Bankiem Ochrony Środowiska. Nabór wniosków w programie „Mój elektryk” potrwa do końca 2025 roku lub wyczerpania puli środków.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

maja.lidke@efl.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »