Technologie » Komputery

Eltrix Energia korzysta z rozwiązań Microsoft w chmurze

Firmę wspiera Microsoft Dynamics CRM Online i Office 365.

Eltrix Energia specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań energetycznych dla podmiotów instytucjonalnych i biznesowych, a zwłaszcza dla branży medycznej. Firma funkcjonuje na rynku od 1994 roku, dysponując wysoce wykwalifikowaną kadrą wykonawczą, własnym biurem projektowym oraz szerokim zapleczem eksperckim.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Potrzeba usprawnienia dotychczasowych działań wpłynęła na podjęcie decyzji o wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Przedsiębiorstwo nie dysponowało własną infrastrukturą IT i nie chciało w nią inwestować, stąd poszukiwano rozwiązań w chmurze, które umożliwiłyby zdalny dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.

W rezultacie firma zdecydowała się na system Microsoft Dynamics CRM Online oraz Microsoft Office 365. Aplikacje objęły swoim zakresem podstawowe procesy sprzedaży i marketingu mające na celu rejestrację wszystkich działań w jednym miejscu.

- Poszukiwaliśmy elastycznych, dostępnych z dowolnego miejsca oraz łatwych w obsłudze rozwiązań, które oferowałyby nam szybki wgląd w potrzebne informacje w dowolnym miejscu i czasie. Miały one przy tym ułatwiać komunikację oraz usprawniać działania sprzedażowo-marketingowe - komentuje Piotr Baraniak, Prezes Eltrix Energia.

Microsoft Dynamics CRM Online umożliwia rejestrowanie działań sprzedażowo- marketingowych oraz automatyzację licznych procesów, skracając czas pracy na systemie oraz kontrolę działań wraz z przypomnieniami. System oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków. Zapewnia przy tym bogatsze informacje w kontekście prowadzonych działań, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w dane dotyczące klientów i ich potrzeb.

Microsoft Office 365 zawiera takie narzędzia jak: Microsoft SharePoint Online, Microsoft Lync Online, Microsoft Office Professional Plus + Office Web Apps oraz Microsoft Exchange Online, które łączą wszystkie niezbędne funkcje dotyczące współpracy, komunikacji, tworzenia i dzielenia się dokumentami online czy obsługę poczty e-mail, kalendarza i kontaktów w jednym pakiecie.


***
Informacje o firmie:
Microsoft jest liderem branży nowych technologii - dostawcą produktów i usług dla konsumentów oraz klientów instytucjonalnych i komercyjnych. Wśród sztandarowych produktów oferowanych przez Microsoft jest system operacyjny Windows. Jego najnowsza wersja - Windows 8 to pierwszy w pełni dotykowy system operacyjny Windows, który działa na klasycznych komputerach, ale także urządzeniach z ekranami dotykowymi, w tym również na tabletach. Wraz z premierą Windows 8 Microsoft wprowadził na rynek również pierwszy komputer sygnowany własnym logo - Microsoft Surface. System operacyjny Windows dostępny jest również w wersjach na platformę mobilną - Windows Phone oraz platformę serwerową - Windows Server. Kluczową pozycję w portfolio Microsoftu zajmuje również Microsoft Office, powszechnie używany zestaw aplikacji wspierających komunikację i produktywność. Ponadto w ofercie spółki znajdują się również rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics.

Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań dostarczanych w formie usług w modelu cloud computing, i jako jedyny dostawca posiada w pełni kompleksową ofertę zarówno aplikacji, infrastruktury, jak i platformy programistycznej w formie usług w chmurze obliczeniowej. Rozwiązania chmurowe oferowane przez Microsoft mogą być dostarczane klientom w modelu chmury publicznej, jak np. usługa Office 365 czy Windows Azure, ale również w modelach chmury prywatnej oraz hybrydowej, która jest połączeniem obu poprzednich modeli dostosowanym do potrzeb klienta.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Patrycja Buks
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: a-pabuks@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »