Firma » Praca
Emi Szkurłat jako Art Director w Ogilvy Action
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od 5 lat związana z branżą reklamową, Szkurłat rozwijała swoje kompetencje pracując m.in. dla takich marek jak: Kinder Bueno, Absolut, Wyborowa, Tymbark, Kubuś, Tic Tac, Duplo, Zelmer, czy Skoda. Realizowała kampanie wizerunkowe i projekty prosprzedażowe. W strukturach Ogilvy Action dopełnia dział kreacji i odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i ich realizacje zarówno dla klientów agencji, jak i przy projektach new bussinesowych. - Dział kreacji stanowi o jakości prac agencji. Dlatego zależy nam na tym, by rozwiązania kreatywne oferowane klientom były unikalne dla każdej marki i zapamiętywane przez odbiorców komunikacji, ale też przekładały się na mierzalne wyniki – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.- Emi Szkurłat dzięki wyjątkowemu talentowi do tworzenia przyciągających uwagę kreacji i doświadczeniu w akcjach sprzedażowych jest osobą, które umiejętnie łączy artystyczne podejście do pracy w reklamie z nastawieniem na jej efektywność. Szkurłat kończy studia w Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Prywatnie uwielbia malarstwo, design i PS3.
Komentarze (0)