Firma » Biznes
Energetyzująco mroźna nowość od marki BLACK
Zobacz więcej zdjęć » |
BLACK Energy w nowej odsłonie to kultowy smak limonki i mięty – identyczny, jak w napoju BLACK Mojito. To także błyskawiczny zastrzyk pozytywnej energii dzięki zawartości tauryny i kofeiny, wzbogacony o witaminy B6 i B12, niacynę i kwas pantotenowy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Co zatem kryje się w charakterystycznym wizerunkowym opakowaniu? Orzeźwiające energetyzujące zielone lody BLACK Mojito!
„Takiego produktu jeszcze na polskim rynku nie było. Myślę, że po raz kolejny udało się nam pozytywnie zaskoczyć naszych konsumentów. Przygotowane specjalnie dla nich lody BLACK nakręcą każdą gorącą imprezę tego lata pozytywną energią z orzeźwiającą nutą Mojito.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.
Energetyzujące lody BLACK Mojito dostępne są od początku sierpnia w sieciach POLOMarket i Żabka w rekomendowanej cenie detalicznej 1,99 PLN za 105 ml.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (1)
Lizanie Tysona? Ohyda...