Firma » Biznes

Enfamil doceniony przez polskie mamy – Złoty Laur Konsumenta po raz trzeci!

„Złoty Laur Konsumenta” oraz godło „Grand Prix 2010” to prestiżowe nagrody przyznane marce Enfamil.

Z roku na rok marka staje się coraz popularniejsza wśród polskich konsumentów, którzy sięgają po produkty odpowiadające ich wysokim wymaganiom. W przypadku mleka dla niemowląt jakość produktu oraz wiarygodność są czynnikami decydującymi o sympatii dla marki. Enfamil już trzeci rok z rzędu deklasuje konkurentów w kategorii mleko modyfikowane!

„Laur Konsumenta” przyznawany jest corocznie przez „Rzecz o Biznesie” (dodatek do „Rzeczpospolitej”).Laureaci wyłaniani są w wyniku ogólnopolskiego sondażu, w którym w tym roku wzięło udział 400 tysięcy Polaków. Punktem wyjścia do określenia znajomości produktów i usług, w tym wypadku mleka modyfikowanego, były ankiety wypełniane przez konsumentów na terenie całego kraju. Wiarygodność opinii wyrażonej przez Laur Konsumenta wzmacnia fakt, iż pytania zadawane respondentom mają otwartą formułę - wskazują oni markę ich zdaniem najlepszą w danej kategorii, bez podpowiedzi ankietera. Przyznanie złotego godła „Laur Konsumenta 2010” dowodzi wysokiej spontanicznej znajomości marki Enfamil wśród Polaków. Prestiż tego wyróżnienia podkreśla fakt, iż jest to obecnie największy projekt konsumencki w kraju.

„Złoty Laur Konsumenta” doskonale odzwierciedla tendencje występujące na polskim rynku. Sprzedaż mleka modyfikowanego Enfamil Premium wzrosła bowiem w ubiegłym roku aż o 35%*. Marka posiada obecnie 75% udział w rynku aptecznym, który stanowi jej wyłączny kanał dystrybucji. W 2009 roku Enfamil Premium 3 otrzymał nagrodę „Złoty Otis” dla najlepszego mleka w aptekach.

Uhonorowanie mleka modyfikowanego Enfamil kolejnym „Złotym Laurem Konsumenta” jest dowodem na to, że przy wyborze mleka polscy rodzice kierują się nie tylko właściwościami odżywczymi, ale i zdrowotnymi. Enfamil to pierwsze i jedyne na polskim rynku mleko modyfikowane, które zawiera LIPIL, czyli mieszankę kwasów tłuszczowych DHA i ARA w proporcjach i ilościach wzorowanych na mleku matki. Badania naukowe udowodniły, że kwas DHA zawarty w LIPILU korzystnie wpływa na ostrość widzenia, rozwój pamięci, umiejętność rozwiązywania problemów oraz zdolności językowe u niemowląt. Potwierdzają to dowody naukowe, uzyskane z badań klinicznych oraz pozytywna opinia Europejskiego Urzędu ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dla wpływu 0,3% DHA na rozwój ostrości widzenia.

*IMS, grudzień 2009

Enfamil Premium 1 i 2 z LIPILEM to mleka dostosowane do zmieniających się potrzeb żywieniowych niemowląt. Enfamil Premium 1 przeznaczony jest dla niemowląt od chwili urodzin do ukończenia 6. miesiąca życia, Enfamil Premium 2 powyżej 6. miesiąca życia a Enfamil Premium 3 dla dzieci od roku do 3 lat.  

Mleka Enfamil mają dobry, akceptowany przez dzieci, smak i przyjemny zapach.

Wszystkie mleka z linii Enfamil dostępne są tylko w aptekach (bez recepty).

Opakowanie Enfamil 1, 2: 400g, Enfamil Premium 3 – 400, 850g

Sugerowana cena detaliczna puszki 400g: 25 zł



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

mgurzeda

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »