Technologie » Telekomunikacja

Ericsson wdrożył system zarządzania dostępem klientów do Internetu u operatora Petrotel

Ericsson wdrożył system zarządzania dostępem klientów do Internetu u operatora Petrotel
Zobacz więcej zdjęć »
Ericsson dostarczył i zintegrował u płockiego operatora Petrotel unikalne na świecie rozwiązanie oparte na routerach SmartEdge firmy Redback Networks oraz oprogramowaniu NetOp do zarządzania użytkownikami i urządzeniami telekomunikacyjnymi.

Rozwiązanie ma charakter kompleksowy, Ericsson przy wdrożeniu nie korzystał z produktów firm trzecich.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wdrożenie rozwiązania umożliwi operatorowi Petrotel zarządzanie rozbudowanymi funkcjami dostępu do Internetu przy użyciu funkcji routera typu BRAS. Operator może kształtować funkcje dostępu do Internetu tworząc polityki zależnie od czasu dnia czy ilości pobranych danych przez abonentów. Istotną częścią rozwiązania jest oprogramowanie NetOp zawierające komponenty do samodzielnego tworzenia nowych usług przez operatora, takich jak np. umożliwianie dostępu do Internetu z niekonwencjonalną przepustowścią. Dzięki udostępnionemu oprogramowaniu API operator posiada również możliwość tworzenia dodatkowych aplikacji.

Użyta platforma sprzętowa jest łatwo skalowalna zarówna w stronę ilości użytkowników jak i przepustowości pozwalając łączyć się z prędkością od 2Mb/s do 10Gb/s. Jedną z zalet rozwiązania wdrożonego dla operatora Petrotel jest wielofunkcyjność, dzięki której routery Redback pracują zarówno w rozwiązaniach szkieletowych (np. peering BGP) jak i przy agregacji sieci typu Metro Ethernet.

„Rozwiązanie dostarczone i zintegrowane w sieci operatora Petrotel jest wyjątkowe ze względu na implementację automatycznego przełączania się serwerów zarządzania politykami klientów jak i serwerów Network Managment System (NMS) bez interwencji administratora. Cieszymy się, że jako partner Petrotelu możemy dostarczać nowoczesne rozwiązania pozwalające na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej oraz rozwijanie i udoskonalanie oferty dla abonentów." - powiedział Krzysztof Burzyński, Wiceprezes firmy Ericsson w Polsce odpowiedzialny w regionie Europy Środkowej za rozwój sieci.

Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.

Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu i NASDAQ.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »