Firma » Biznes
eSKY.pl rośnie w siłę
Na technologii oraz call center eSKY.pl opierają się już na przykład serwisy z biletami lotniczymi Onetu i Wirtualnej Polski. Teraz, rozwiązania eSKY.pl zagoszczą w serwisach invia.pl, lowcostport.pl i e-podroznik.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Model biznesowy eSKY.pl zakłada nie tylko rozwój własnej strony internetowej, ale także rozbudowę programu partnerskiego. eSKY.pl dysponuje dużym call center (ponad 60 pracowników), pracującym 7 dni w tygodniu oraz autorskim, zaawansowanym systemem wyszukiwania biletów i połączeń lotniczych ETS (eSKY Travel Search). System ETS gwarantuje nie tylko szybkość i precyzję wyszukiwania, ale także łatwość przyłączania kolejnych serwisów partnerskich. Do stale rosnącego grona partnerów należą już m. in. Onet.pl, Wirtualna Polska, Fly.pl, Gazetaprawna.pl. Obecnie, do tej grupy dołączają serwisy invia.pl, lowcostport.pl oraz e-podroznik.pl. Na mocy zawartych umów, na stronach invia.pl oraz e-podroznik.pl pojawi się wyszukiwarka biletów lotniczych oparta na systemie ETS. Obsługę klientów zapewni call center eSKY.pl. Użytkownicy lowcostport.pl zyskają dostęp do call center eSKY.pl i możliwość telefonicznej rezerwacji biletów.
Invia.pl to część grupy INVIA, największej w Europie Środkowej agencji turystycznej, prowadzącej przede wszystkim sprzedaż wycieczek przez Internet. Agencja powstała w Czechach w roku 2000, ale dziś działa już także w Polsce, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Do chwili obecnej, INVIA obsłużyła już ponad 400 tysięcy klientów.
Lowcostport.pl jest portalem internetowym poświęconym tanim liniom lotniczym. Serwis przedstawia i porównuje oferty tanich linii lotniczych, zawiera opisy linii lotniczych i lotnisk, wykaz aktualnych promocji oraz poradnik pasażera.
Serwis e-podroznik.pl specjalizował się jak dotąd w podróżach autokarowych i autobusowych po Polsce, oferując swoim użytkownikom najbogatszą w kraju bazę rozkładów jazdy ponad 230 przewoźników z całej Polski.
„Chociaż eSKY.pl już jest największym serwisem z biletami lotniczymi na polskim rynku, a nasz udział w rynku przekracza 40%, nie zamierzamy spocząć na laurach.” – wyjaśnia Łukasz Habaj, wiceprezes eSKY.pl. „Dlatego konsekwentnie realizujemy i będziemy realizować naszą strategię rozwoju, polegającą na rozszerzaniu programu partnerskiego, ale także na wzbogacaniu oferty i stałej rozbudowie naszego macierzystego serwisu – eSKY.pl.” – dodaje Łukasz Habaj.
Komentarze (0)