Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
Zrób film i wygraj 10 tysięcy
Zobacz więcej zdjęć » |
Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie www.kalkulatory.pl, następnie stworzyć film związany z matematyką oraz zgłosić go do konkursu przy pomocy specjalnego modułu. Prace można nadsyłać do 30 września. Przygotowany w dowolnej technice materiał powinien trwać od 1 do 3 minut. Konkursowe prace zostaną umieszczone na serwisie internetowym YouTube. Od 1 do 31 października br. będą mogli je oceniać Internauci. Następnie jury, złożone z przedstawicieli Patronów Medialnych, na podstawie ocen oraz częstotliwości odsłon nagrania, wyłoni zwycięzców.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Autor najciekawszego filmu otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. zł. Dalsze miejsca zostaną wyróżnione nagrodami rzeczowymi w postaci: aparatu fotograficznego Casio EXILIM F1, kalkulatora graficznego Casio ClassPad 330 oraz dziesięciu kalkulatorów Casio FX-82ES. Laureat konkursu będzie mógł również wskazać nauczyciela, który otrzyma „Nagrodę Mistrza”, tj. kalkulator graficzny Casio 9860G SLIM i projektor multimedialny Casio XJ-S37.
„Celem projektu jest promocja matematyki wśród młodych ludzi. W zeszłorocznej edycji konkursu udział wzięło 130 osób. Nadesłane prace zupełnie nas zaskoczyły – były bardzo kreatywne, niektóre zabawne i w ciekawy sposób przedstawiały „królową nauk”, co pokazuje, iż matematyka nie musi być nudna czy przewidywalna i kojarzyć się wyłącznie ze szkolnymi murami.” - mówi Piotr Tomczak, specjalista ds. kalkulatorów Casio, organizator konkursu.
Szczegóły oraz pełny regulamin II edycji konkursu „Matematyka nie kończy się w szkole”, dostępny jest na stronie internetowej www.kalkulatory.pl.
Organizatorem projektu jest firma Zibi, Patronami Medialnymi - „Wiedza i Życie, Matematyka, Cogito, Perspektywy.pl, EduForum.pl i Servis.pl, Kineskop.pl, a także Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Matematycznej oraz Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki.
Nadesłał:
mike321
|
Komentarze (0)