Zdrowie » Dziecko
Euler Hermes wsparł Dom Dziecka w Sanoku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Inicjatywę pomocy dzieciom rozpoczęła przeprowadzona wśród wszystkich pracowników firmy, zarówno w siedzibie jak i oddziałach, koleżeńska zbiórka prezentów oraz pieniędzy. W ten sposób uzbierano upominki, wśród których znalazły się materiały do zajęć plastycznych, sprzęt sportowy oraz gry. Dodatkowo zgromadzone przez wolontariuszy środki finansowe zostały przeznaczone m.in. na wyciszenie drzwi w placówce, zakup przenośnego boiska do piłki siatkowej, artykułów higienicznych, zakupu komputera wraz z monitorem, miksera do zajęć kulinarnych oraz antyram i tablic korkowych z przeznaczeniem na prace plastyczne dzieci. Co więcej, widząc ogrom potrzeb Domu Dziecka, Zarządy Spółek z Grupy Euler Hermes w Polsce, poza ogólnopracowniczą zbiórką, zdecydowały o przekazaniu dodatkowych pieniędzy na zakup drukarki, lodówki, odkurzacza, kołder, pościeli wierzchniej, wyciszenia dodatkowych drzwi w placówce a także montażu rolet w całym trzypiętrowym budynku.
Zwieńczeniem akcji było zorganizowanie, wspólnie z Hotelem Arłamów, imprezy sportowej wraz z zabawą integracyjną i animacjami dla dzieci. W zabawie wzięli udział pracownicy Euler Hermes - wolontariusze oraz wychowankowie Domu Dziecka, którzy wspólnie grali w buble football, wspinali się na 18 metrową ściankę, jeździli konno oraz sprawdzali swoje umiejętności pływackie na hotelowych basenach. Po dniu pełnym atrakcji i wrażeń zorganizowano grilla. Na zakończenie akcji, Euler Hermes zorganizował bieg charytatywny „Biegaj z EH” dla swoich pracowników, w którym każdy przebiegnięty kilometr został przeliczony na złotówki. To pozwoliło na zebranie dodatkowych środków dla dzieci na zakup przyborów na rozpoczynający się rok szkolny.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            an@thpr.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)