Gospodarka » Żywność
Familijne 2GO, Grześki Mega i Oranżada Hellena Perłami Rynku FMCG 2016!
Zobacz więcej zdjęć » |
Do rywalizacji o prestiżowy tytuł stanęło 101 produktów w 22 kategoriach. W gronie najlepszych nie zabrakło nowości Grupy Colian. Wafle Familijne 2GO zajęły pierwsze miejsce w kategorii Ciastka i wafle familijne, wafelki Grześki Mega w czekoladzie mlecznej 48 g uplasowały się również na pierwszym miejscu w kategorii Wafle i batony. Z kolei Czerwona Oranżada Hellena w szklanej butelce 275 ml zdobyła drugie miejsce w kategorii Wody, soki, syropy, napoje. Wyróżnienia wręczono 20 września podczas uroczystej gali.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Organizatorem konkursu Perły Rynku FMCG jest magazyn branżowy Wiadomości Handlowe. Plebiscyt od 10 lat wyłania najlepsze rynkowe nowości, które nagradza tytułem Perła Rynku FMCG. O wyróżnieniu produktów decyduje jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele zarządów i szefowie ds. zakupów najbardziej liczących się spożywczych sieci handlowych w Polsce.
Familijne to najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce. Chrupiące wafle i pyszne ciastka w wielu wariantach smakowych sprzyjają czerpaniu radości z przebywania z najbliższymi, pomagają budować więzi i inspirują do wspólnej zabawy. Grześki to jedne z najpopularniejszych wafelków impulsowych w Polsce. Od ponad 20 lat zachwycają wyjątkowym połączeniem kruchego wafelka, delikatnego kremu oraz najwyższej jakości czekolady. Hellena również od przeszło 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i kultową Oranżadę. Kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady oraz owocowych napojów.
Komentarze (0)