Rozrywka » Rozrywka
Fani sushi łączcie się! Citeam.pl rusza z akcją specjalną
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Kraków, Wrocław czy Katowice – mieszkańcy m.in. tych miast mogą już polować na rabaty do restauracji sushi w swoim regionie. Największy wybór otrzymali warszawiacy, którzy będą mogli skorzystać ze zniżek na japońskie przysmaki aż w pięciu lokalach, np. Yakuza Sushi, Satori Sushi Bar&Cafe czy SushiTo.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Tydzień Sushi na Citeam.pl potrwa do 22 lutego lub do czasu wyczerpania limitu kuponów w poszczególnych ofertach. Te ostatnie obejmują zarówno menu w restauracji, jak i na wynos. Rabaty zaczynają się na poziomie co najmniej 50 proc. od normalnej ceny – informuje Marta Krauze, dyrektor Citeam.pl, serwisu z rabatami.
Najwyższy rabat udzielony przez restaurację w ramach Tygodnia Sushi pochodzi z katowickiego Tele Sushi. Mieszkańcy Śląska mogą skorzystać ze zniżki na poziomie 98 proc. przy ofercie „2 zł za kupon zniżkowy o wartości 100 zł do wykorzystania na sushi z dostawą”. Zadowoleni będą również mieszkańcy Krakowa, którzy mogą wybierać spośród rabatów oferowanych jednocześnie aż przez 3 restauracje: Sushi In The City, Red Sushi oraz Pirania Sushi.
W akcji serwisu Citeam.pl biorą udział także sklepy internetowe, które oferują zestawy czy produkty do przygotowywania sushi na własną rękę. Dzięki temu z Tygodnia Sushi mogą skorzystać nie tylko mieszkańcy największych polskich miast:
- Zestawy oraz akcesoria do robienia sushi wystawiamy w lokalizacji Cała Polska. Zamówienia można dokonać wpisując kod z kuponu Citeam na stronie internetowej e-sklepu lub załączając go w mailu. Warunki transakcji są szczegółowo opisane przy każdym dealu – dodaje Marta Krauze z Citeam.pl.
Rabaty w tej kategorii ofert oscylują w granicach 24 do 50 proc. normalnej ceny. Użytkownicy Citeam.pl znajdą w lokalizacji ogólnopolskiej m.in. maszynkę do zwijania sushi, zestaw foremek i łopatek czy składniki do wyrobu japońskich przysmaków. W zależności od oferty, kupony można łączyć.
Tydzień Sushi to nie ostatnia taka akcja na Citeam.pl. Zaraz po jej zakończeniu, serwis planuje kampanię związaną z ofertami kulturalnymi. Miłośnicy teatru, kabaretów czy koncertów mogą spodziewać się wielu zniżek na bilety od instytucji kulturalnych czy organizatorów eventów w swoich miastach. W kolejce czekają już następne akcje tematyczne - serwis będzie oferował rabaty od kilkunastu lub więcej usługodawców z danej dziedziny jednocześnie w wielu lokalizacjach.
Nadesłał:
dotpr
|
Komentarze (0)