Firma » Biznes
Fat Baby wraz z Inter Partner Assistance
Agencja odpowiada za wsparcie strategiczne oraz narzędzi komunikacji dla kanału B2B, B2B2C oraz B2C. Główny ciężar aktywności, w ramach współpracy, został położony na Direct Marketing, BTL, działania Digital, a także tworzenie dedykowanych aplikacji mobilnych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwszym wspólnym przedsięwzięciem obu firm były działania skierowane do kluczowych Partnerów biznesowych.
Nawiązanie współpracy z Inter Partner Assistance wzmacnia kompetencje zespołu Fat Baby w zakresie promocji instytucji finansowych. Agencja ma już na swoim koncie kampanie opracowane dla BOŚ Banku.
Umowę o współpracy Fat Baby z Inter Partner Assistance podpisano na czas nieokreślony.
***
Podstawowe informacje:
Inter Partner Assistance
Lider polskiej branży assistance. Partner renomowanych podmiotów rynkowych, m.in. ubezpieczycieli, banków, firm leasingowych i CFM. Obecnie obejmuje ochroną ponad 5 milionów Polaków i kilkaset tysięcy obywateli ukraińskich i mieszkańców krajów bałtyckich. Firma istnieje od 1994 roku, początkowo pod marką AXA Assistance, a od 2006 roku jako Inter Partner Assistance. Jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swojej oferty assistance motoryzacyjny dla ubezpieczeń OC i AC, assistance domowy do polis mieszkaniowych oraz assistance do banków. Od tego czasu nieprzerwanie zajmuje pozycję lidera innowacji w branży. Inter Partner Assistance współpracuje z partnerami w modelu B2B2C, zapewniając kreatywne rozwiązania stymulujące rozwój biznesu (korzyści bezpośrednie - finansowe oraz pośrednie - marketingowe). Podstawą działalności firmy jest innowacja oraz najwyższa jakość usług.
O Fat Baby
Fat Baby pracuje m. in. dla Rainbow Tours oraz sieci handlowej Rossman. Agencja ma na swoim koncie kampanie dla Bakallandu, Biofarmu, Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej, cydru Shade Cider, Biofarmu, portalu pożyczek społecznościowych Kokos.pl, sieci sklepów Baltona oraz telewizorów Orion.
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)