Moda » Odzież
Festiwalowy look
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Główny trend na muzycznych festiwalach na całym świecie to styl boho. Frędzle, pióra, etniczne wzory – całość składa się na perfekcyjny festiwalowy look. W upalne dni świetnie sprawdzają się krótkie spodenki, najlepiej postrzępione lub poprzecierane. Dodatkiem takiej stylizacji może być plecak, który doskonale sprawdzi się podczas podskoków i tańców pod sceną.
1. Okulary, Dolce&Gabbana, 820 PLN
2. Skarpetki, Calzedonia, 20 PLN
3. Spodenki, Levi’s®, 249,90 PLN
4. Buty, Puma, 499 PLN
5. Koszulka, New Look, 49,99 PLN
6. Plecak, New Look, 119,90 PLN
7. Naszyjnik, New Look, 39,99 PLN
Festiwalowy kolor? To oczywiście biel! Romantyczny, koronkowy look idealnie sprawdza się wśród fanek muzyki. Letnie, przewiewne tkaniny są doskonałe w upalne dni. Na chłodniejsze wieczory idealnym dodatkiem będzie kurtka w kolorowe, roślinne wzory, która ożywi całą stylizację.
1. Spódniczka, Calzedonia, 89,90 PLN
2. Top, Calzedonia, 89,90 PLN
3. Sandały, Gino Rossi, 299,90 PLN
4. Stanik, Intimissimi, 149,90 PLN
5. Majtki, Intimissimi, 59,90 PLN
6. Kurtka, Liu Jo, 669,90 PLN
7. Torba, New Look, 79,99 PLN
8. Kolczyki, Yes, 129 PLN
Koronkowa sukienka i sportowe buty to zarazem wygodne jak i odrobinę nonszalanckie zestawienie. Jednak to takie pomysły na stylizację sprawdzają się najlepiej podczas muzycznych festiwali. Dodatki w stylu boho nadają lekkości, a charakteru doda dżinsowa kurtka z naszywkami. W słoneczny dzień niezbędne mogą okazać się okulary przeciwsłoneczne.
1. Sukienka, Liu Jo, 619 PLN
2. Kurtka, Levi’s®, 459 PLN
1. Buty, Skechers, 299,99 PLN
2. Okulary, Ray Ban, 1100 PLN
3. Torebka, New Look, 69,99 PLN
4. Naszyjnik, New Look, 49,99 PLN
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)