Moda » Odzież
Filmowe inspiracje Dilemmas Magazine
Zobacz więcej zdjęć » |
23 lutego to data ukazania się w sieci nowego 4(5) numeru Dilemmas Magazine, który jest jedynym nieodpłatnym, modowym czasopismem dostępnym wyłącznie on-line. Tym razem Dilemmas zabiera nas w podróż do świata filmu, gdzie jak pisze we wstępniaku redaktor naczelna Ewa Kosz: „zastanawiamy się nad tym, ile jest mody w filmie - a nie cukru w cukrze."
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Wielkie heroiny Srebrnego Ekranu takie jak : Marlena Dietrich, Rita Hayworth, Greta Garbo, Audrey Hepburn czy Brigitte Bardot reprezentujące charakterystyczny styl danej epoki filmowej, rozkwitają w kreacjach polskich projektantów wnosząc powiew świeżości do klasyki minionej epoki. Beauty Story czarnej kreski oraz rozmowa z Vivian de Violet - współczesną pin-up girl, stanowią swoisty remake klimatów lat 40 i 50-tych. Równocześnie możemy zanurzyć się w żywych kolorach Mulholland Drive ujętych w drapieżno-romantycznych stylizacjach Gosi Sobiczewskiej. Dilemmas powraca do przeszłości ukazując współczesne propozycje słynnych projektantów inspirowane modą lat 90-tych oraz serialami: Beverly Hills 90210 czy Twin Peaks. O męskich perfumach opowiada Ania Rubik, a trendy ubiegłego roku reprezentują wydarzenia z pogranicza mody i lifestyle'u. W podsumowaniu 2009 roku odnajdujemy inspiracje filmowym tchnieniem wampira, jak też wspominamy pierwszy Fashion Week w Polsce.
Bieżący numer to również młode twarze projektantów: Olgi Bittner i Moniki Zajączkowskiej oraz nowe rubryki: Muzyka, Dilemmas Poleca, Kronika Towarzyska, w których przybliżone zostają aktualne tendencje w świecie dźwięku i obrazu, jak również skróty ciekawych wydarzeń. Victor Blanco wkłada szpilki, Pati Yang wybiera gwoździe, Warszawa pokazuje uliczne wariacje...
Wszystkie światła na Dilemmas! Zobacz filmowe inspiracje w blasku jupiterów na: www.dilemmasmagazine.pl
Dilemmas Magazine - wydawany jest przez agencję Word&Mind Internet Advertising świadczącej kompleksowe usługi z zakresu Nowych Mediów i e-marketingu. W dziedzinie zainteresowań firmy znajdują się m. inn. eventy w sieci, mailingi, bannery, kampanie z użyciem linków sponsorowanych a także działania długofalowe: pozycjonowanie, optymalizacja i rekonstrukcja serwisów www, e-PR, zwiększanie odwiedzalności serwisów.
opracowała: Izabela Koptoń-Ryniec
Nadesłał:
isa.coptogne@wp.pl
|
Komentarze (0)