Zdrowie » Medycyna
Firma Diaverum z nowym dyrektorem marketingu
Joanna Borczak, z początkiem lipca, objęła stanowisko dyrektora marketingu Grupy Diaverum, największego w Europie i wiodącego na skalę światową niezależnego dostawcy usług w zakresie leczenia chorób nerek.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wraz z zespołem ds. komunikacji korporacyjnej Joanna Borczak będzie odpowiadać za realizację globalnej strategii marketingowej i komunikacyjnej w 21 krajach. Do jej zadań należy budowa wizerunku Grupy Diaverum wśród pacjentów, pracowników i społeczności, w których działa firma.
Joanna Borczak jest absolwentką Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie. W 2017 roku została nagrodzona w Konkursie Brylantów Łazarskiego, promującego absolwentów uczelni, którzy osiągnęli sukces. Joanna Borczak posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, była odpowiedzialna za nagrodzony w konkursie „Złote Spinacze” projekt, dzięki któremu wprowadzono na polski rynek pierwszego chirurgicznego robota da Vinci. Pracowała także m.in. w Ministerstwie Zdrowia, gdzie zajmowała się realizacją strategii komunikacyjnej i marketingowej dla projektów e-zdrowie, e-recepta, współtworzyła także portal pacjent.gov.pl — Internetowe Konto Pacjenta.
W latach 2014-2018 była dyrektorem marketingu w Grupie AFFIDEA, a wśród jej największych osiągnięć wymienić można przeprowadzenie procesu rebrandingu — zmieniła i wdrożyła nową markę we wszystkich placówkach firmy w Polsce. Z powodzeniem przeprowadziła również kampanie społeczne i edukacyjne, m.in. „Życiowy Przepis” czy „Nie zauważasz nas”, których celem była m.in. edukacja z zakresu profilaktyki onkologicznej czy też budowanie świadomości związanej z chorobami nowotworowymi. W projekty zaangażowały się fundacje pacjenckie, sami pacjenci oraz samorządowcy. Kampania „Nie zauważasz nas” wywołała dyskusję na temat roli pacjenta w systemie opieki zdrowotnej podczas I Kongresu Pracodawców RP. Projekty zostały też docenione przez centralę firmy i posłużyły jako przykład dla pozostałych europejskich oddziałów AFFIDEA. Zainicjowany przez nią „Warsaw Mummy Project”- związany ze skanowaniem egipskich mumii w poszukiwaniu śladów nowotworów u starożytnych Egipcjan - otrzymał prestiżowe wyróżnienie „Listki CSR” przyznane przez tygodnik Polityka oraz Deloitte w obszarze projektów wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Eksperci docenili projekt prowadzony wspólnie z naukowcami z Uniwersytetu Warszawskiego.
Joanna Borczak w wolnych chwilach podróżuje z córką po Europie w poszukiwaniu nowych ciekawostek kulinarnych. Lubi jeździć na rolkach, jest też właścicielką kota Sherlocka.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)