Firma » Finanse
Firmy przodują w zakupach samochodów
Jednocześnie rośnie liczba przedsiębiorców sięgających po nowoczesny leasing z niskimi miesięcznymi ratami oraz produkty okołofinansowe, takie jak pakiety serwisowe.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ubiegły rok zakończył się doskonałym wynikiem sprzedaży nowych samochodów na polskim rynku. Według dany Centralnej Ewidencji Pojazdów oraz analiz Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar i Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w ciągu minionych 12 miesięcy nabywcy kupili ponad 475 tys. nowych pojazdów, o niemal 17% więcej niż w roku 2015. Jest to zresztą najlepszy wynik od dwutysięcznego roku. W tej liczbie 416 tys. stanowiły auta osobowe, a 60 tys. pojazdy dostawcze do 3,5 tony. Ta druga grupa, choć znacznie mniej liczna niż osobówki i o spadającej w ostatnich miesiącach dynamice wzrostu, zanotowała sprzedaż o ponad 12% wyższą, licząc rok do roku.
Wysoki udział w liczbie 475 tys. nowych samochodów notują pojazdy kupione przez firmy – prawie 68% całego wolumenu sprzedaży. Przekłada się to na ponad 324 tys. aut zakupionych „na REGON”, wśród których 282 tys. to auta osobowe. Swój udział w tym sukcesie mają z pewnością nowoczesne produkty finansowe dla przedsiębiorstw, takie jak leasing z niskimi ratami Audi Perfect Lease, EasyDrive w marce Volkswagen czy ŠKODA Leasing Niskich Rat.
Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (1)
Flotę samochodów trzeba co jakiś czas wymieniać. To naturalny stan rzeczy. U Nas w firmie w tym roku zakupili nowe modele toyoty Prius. Dostaną je przedstawiciele poruszający się po mieście. Wg mnie to bardzo dobry wybór, bowiem hybryda to najlepsza opcja na miejskie warunki.