Firma » Reklama
Fitella z rekomendacją Elite Model Look
W ramach współpracy przy dziewiątej już edycji konkursu, do końca br. wybrane produkty marki Fitella takie, jak musli, bezcukrowe płatki Diet, płatki z pełnych ziaren zbóż Special oraz owsianka z mlekiem Slim Effect oznaczone będą jako rekomendowane przez Elite Model Look.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Cieszymy się z pozyskania dla wybranych przez nas produktów rekomendacji tak znanego i prestiżowego brandu, jakim jest Elite Model Look. Jestem przekonana, że pomoże ona dodatkowo wzmocnić wizerunek marki Fitella w grupie docelowej.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Elite Model Look zdecydował się na rekomendację produktów Fitella doceniając wartości, jakimi kieruje się marka. Fitella to brand, który nie tylko podąża za trendami, ale również je kreuje. Fitella to moda we wszystkich postaciach: modna, bo smaczna, zdrowa i różnorodna oferta produktów w wyjątkowych smakach i nowatorskich opakowaniach. Fitella to moda, która połączyła markę z Elite Model Look.
Produkty marki Fitella znalazły uznanie Elite Model Look jako zdrowe, dietetyczne i skierowane do młodych, aktywnych zawodowo kobiet, które dbając o sylwetkę podążają za nowoczesnymi trendami żywieniowymi. Dlatego płatki śniadaniowe Fitella są zawsze pod ręką, szczególnie te w wygodnych jednorazowych saszetkach, zaprojektowanych specjalnie dla kobiet i idealnie dostosowanych do ich potrzeb.
„Staramy się, by wszystkie produkty Fitella odpowiadały na potrzeby naszych konsumentek, łącząc w sobie zdrowie, smak i wygodę. Mam nadzieję, że panie pozytywnie odbiorą również powiązanie najchętniej wybieranych przez nie produktów z nienaganną elegancją, światowym stylem i najwyższej klasy modą, reprezentowanymi przez Elite Model Look.” – dodała Paulina Włodarska.
Marka Fitella wspierać będzie uczestniczki Elite Model Look w trakcie ogólnopolskiego etapu konkursowych zmagań oraz w czasie Gali Finałowej. Jako oficjalny Partner konkursu marka zapewni również uczestniczkom profesjonalne porady dietetyka, a jej przedstawiciel zasiądzie w jury.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)