Technologie » Internet

Fotka.pl przekształca się w Społeczności.pl

Fotka.pl przekształca się w Społeczności.pl
Zobacz więcej zdjęć »
Biuro Reklamy Fotka.pl zostało oficjalnie przekształcone w Biuro Reklamy Społeczności.pl zajmujące się kompleksową obsługą klientów korzystających z oferty reklamowej kluczowych serwisów społecznościowych w Polsce.

Uruchomienie  sieci  Społeczności.pl zostało pozytywnie odebrane przez rynek. Dlatego postanowiliśmy wszystkie działania naszego biura skupić wokół sieci – mówi Joanna Nieminuszczy, Sales Director Społeczności.pl.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ofercie reklamowej biura, obok kampanii zasięgowych oraz kampanii rozliczanych za kliknięcia, znajdują się również niestandardowe kampanie, w których biuro specjalizuje się od lat. Realizowane są na wszystkich wiodących serwisach społecznościowych w sieci reklamowej.

Biuro reklamy Fotka.pl to najstarsze biuro reklamy oferujące kampanie w ramach serwisów społecznościowych. Bazując na wieloletnim doświadczeniu dotychczasowego biura, w grudniu 2009 r. uruchomiona została sieć reklamowa Społeczności.pl. Obejmuje ona 11 wiodących polskich serwisów m.in. Fotka.pl, Goldenline.pl, Grono.net, Świstak.pl, Demotywatory.pl, Ściąga.pl. Zasięg sieci reklamowej obejmuje 8 mln RU miesięcznie, a miesięczna liczba odsłon wynosi 1,6 mld. Klient ma tym samym możliwość dotarcia do konsumentów ze spójnym przekazem, dostosowanym do specyfiki każdego z serwisów.

Największym atrybutem sieci jest doświadczony zespół, który zapewnia profesjonalne doradztwo na każdym etapie kampanii - od momentu planowania, dobór mediów, poprzez wdrożenie do momentu rozliczenia kampanii – argumentuje Joanna Nieminuszczy – Dzięki temu klient ma możliwość zaplanowania spójnej kampanii reklamowej w kilku mediach społecznościowych w jednym miejscu – dodaje Nieminuszczy.

O społeczności.pl
Społeczności.pl to pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa.  Należy do niej większość liczących się serwisów społecznościowych, które  tworzą  wspólną ofertę reklamową podzieloną na 3 produkty: Kliki, Zasięgi i Niestandardy. Łącznie sieć reklamowa posiada 8 mln realnych użytkowników miesięcznie i 1,6 mld odsłon. Więcej na: www.spolecznosci.pl

O serwisach należących do Społeczności.pl:

Fotka.pl to istniejący od 2001r. serwis społecznościowy, przeznaczony przede wszystkim dla ludzi młodych. Pozwala użytkownikom zamieszczać swoje zdjęcia, oceniać innych, nawiązywać znajomości, łączyć się w grupy tematyczne czy dyskutować na forum. Fotkowicze mają do dyspozycji m.in. czaty, konta pocztowe, albumy zdjęciowe. Miesięczna ilość odwiedzających to 2 mln, a ilość odsłon to 1 mld miesięcznie.

Emuzyka.pl to jeden z najpopularniejszych serwisów muzycznych w Polsce, posiadający ponad 145 tysięcy tekstów piosenek oraz 11 tysięcy profili wykonawców z teledyskami, zdjęciami, newsami i fanklubami. (700 tys. RU, 2,8  mln PV)
Grono.net to jeden z największych portali społecznościowych w Polsce zbudowany na ponad 250 tysiącach grupach tematycznych. Serwis posiada dodatkowo unikalny program partnerski „Karta Grono.net”, dający zniżki w ulubionych miejscach Gronowiczów. (1,5 mln RU, 250 mln PV)

Fotosik.pl to jeden z pierwszych w Polsce serwisów umożliwiający magazynowanie i udostępnianie zdjęć. Serwis posiada obecnie 467 tysięcy zdjęć w albumach oraz 526 tysięcy zarejestrowanych użytkowników (2,4 mln RU, 37 mln PV)

Szafa.pl jest serwisem umożliwiającym sprzedaż oraz wymianę ubrań. To miejsce, gdzie spotykają się miłośniczki mody, kreowania trendów, osoby chcące doradzić innymi, zapytać o radę czy znaleźć inspirację. (550 tys. RU, 12 mln PV)

Demotywatory.pl to zbiór spontanicznych reakcji użytkowników Internetu na bieżące wydarzenia, nowości rynkowe, zmiany społeczne i polityczne. Serwis powstał w kwietniu 2008 i bardzo szybko zaczął zdobywać popularność.( 2,2 mln RU, 278 mln PV)

Benc.pl to serwis społeczności owy dla rodziców i ich dzieci. Dzięki unikalnym narzędziom użytkownicy mogą stworzyć niepowtarzalny profil dziecka, otrzymywać istotne porady i dzielić się opiniami na forum. (68 tys. RU, 1,2 mln PV)

Sciaga.pl to najstarszy, a zarazem najczęściej odwiedzany serwis edukacyjno-młodzieżowy w Polsce. Posiada największa bazę prac, wypracowań oraz innych pomocy szkolnych- razem ponad 100 tysięcy materiałów i udostępnia swoim użytkownikom profile, galerie użytkowników oraz różnego rodzaju rankingi i fora dyskusyjne. (2,8 mln RU, 18 mln PV)

Goldenline.pl to serwis społecznościowy, który łączy profesjonalistów o bardzo różnych zainteresowaniach, stanowiskach oraz celach zawodowych. Szczególna wartością serwisu jest fakt, że jego członkowie występują podpisany własnym imieniem oraz nazwiskiem i dbają o utrzymanie wysokiego poziomu swojej społeczności.  (1 mln RU, 35 mln PV)

Swistak.pl jest jednym z trzech liczących się serwisów aukcyjnych na rynku. Posiada 505 tysięcy zarejestrowanych użytkowników i ponad 2 miliony trwających aukcji, nie pobierając przy tym żadnych opłat i prowizji od użytkowników. (1,1 mln RU, 10 mln PV)
* statystyki Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2009



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Praktycy

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »