Technologie » Internet

FreecoNet w mediach społecznościowych

FreecoNet w mediach społecznościowych
Zobacz więcej zdjęć »
FreecoNet rozbudował swoją komunikację z użytkownikami o nowe kanały – Twittera, Blipa i Facebook. Twitter i Blip mają służyć do szybkiej komunikacji w przypadku „wyjątkowych okoliczności”, Facebook – rozwijaniu związków między marką i jej użytkownikami.

Działania na Twitterze (http://twitter.com/freeconet) i Blipie (http://freeconet.blip.pl) będą miały przede wszystkim na celu dostarczanie użytkownikom wiedzy na temat pilnych alertów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mikroblogi, jako narzędzie niezależne od strony głównej operatora, umożliwią błyskawiczną komunikację w razie sytuacji awaryjnych, choć służyć będą również do informowania o sprawach bieżących. Pierwszym istotnym tematem, którego dotyczyć będą wpisy, jest migracja kont użytkowników Tlenofonu do FreecoNet. Dzięki temu, klienci FreecoNet Tlenofon SA będą wyczerpująco i ekspresowo powiadamiani o harmonogramie i przebiegu przenoszenia kont. Facebook (http://www.facebook.com/freeconet), na którym operator prowadzi profil już od kwietnia bieżącego roku, stanowi przede wszystkim miejsce wymiany myśli na temat działań firmy i telefonii internetowej w ogóle. Jest jednocześnie źródłem wiedzy o artykułach eksperckich, wydarzeniach w branży i publikacjach o firmie. Niedługo pojawią się na nim atrakcje specjalnie dedykowane fanom operatora - promocje i konkursy z ciekawymi nagrodami, które można będzie zdobyć jedynie na Facebooku.

Firmy od pewnego czasu starają się zaznaczać swoją obecność w mediach, takich jak Facebook i Twitter. Nasza przygoda ze społecznościami zaczęła się jednak dużo wcześniej. Już na pierwszym etapie tworzenia platformy chcieliśmy, aby użytkownicy mieli realny wpływ na to, w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Budowaliśmy społeczności wokół określonych inicjatyw związanych z VoIP i naszą marką. Hakerzy współpracowali z nami w zapewnieniu bezpieczeństwa na platformie, instalatorzy pomagali w konfiguracji usługi mniej zorientowanym użytkownikom, a programiści dostosowywali swoje systemy do współpracy z naszą platformą przez API. Zaistnienie na Facebooku, Twitterze i Blip jest naturalną konsekwencją działań FreecoNet. Chcemy mieć możliwość bezpośredniej komunikacji i współdziałania z użytkownikami - mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Nowe kanały społecznościowe uzupełniają już istniejące inicjatywy FreecoNet. Operator jest twórcą VoIPedii (http://www.voipedia.pl) - pierwszej w Polsce encyklopedii dotyczącej telefonii internetowej. VoIPedia, uruchomiona na bazie Wikipedii, jest fachowym i obiektywnym źródłem wiedzy na temat rynku, sprzętu i usług. Strona zarejestrowała do tej pory blisko 50 000 odsłon. Jest serwisem poświęconym telefonii internetowej w ogóle, natomiast informowaniu i dzieleniu się tym, co związane bezpośrednio z FreecoNet, służy stworzony na stronie głównej operatora blog firmowy (http://blog.freeconet.pl) i blog technologiczny (http://techblog.freeconet.pl). Na pierwszym z nich można przeczytać o zagadnieniach z rynku VoIP i bieżących sprawach związanych z działalnością operatora. Drugi poświęcony jest tematyce telefonii internetowej od strony technicznej - zawarte są na nim wskazówki, komentarze i zagadnienia z zakresu programowania. Do komunikacji z użytkownikami służy także forum (https://www.freeconet.pl/forum), newsletter, mailingi, kanał informacyjny w panelu użytkownika, a także obsługa call center.

Dodatkowe informacje o firmie

FreecoNet Tlenofon SA to wiodący operator na polskim rynku VoIP. W swojej ofercie posiada platformę telekomunikacyjną - FreecoNet - dla użytkowników indywidualnych i małych firm, która integruje rozwiązania wielu operatorów i dostępne na rynku technologie telekomunikacyjne (VoIP, PSTN, GSM). Umożliwia ona darmowe rozmowy telefoniczne pomiędzy abonentami różnych operatorów, jeśli tylko zarejestrowali oni swoje numery telefonów na platformie. Najniższe stawki przy połączeniach na numery niezarejestrowane gwarantuje TelArena - innowacyjny moduł FreecoNet, gdzie kilku niezależnych operatorów rywalizuje ceną o obsługę każdego połączenia i zawsze wygrywa ten, który zapewnia najniższą stawkę w danym kierunku. FreecoNet to również inne, zaawansowane rozwiązania: zestaw usług dodanych dla biznesu (m.in. Wirtualny Fax, Rejestrator rozmów, IVR, Call Center) oraz FreecoNet Mobile dla telefonów komórkowych. Platformę obsługuje się przez intuicyjny panel www. Więcej informacji o FreecoNet: http://www.freeconet.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PRS

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »