Firma » Reklama

FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń.

FRUGO na outdoorze. Bez ograniczeń.
Zobacz więcej zdjęć »
Już dziś rusza kolejna kampania outdoorowa FRUGO. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski zobaczymy zupełnie nowe oblicze FRUGO. Tym razem bez żadnych ograniczeń!

„FRUGO od początku wymyka się wszelkim standardom, dlatego nowa kampania nie tylko zaskoczy, ale także mocno namiesza i na długo zawładnie wyobraźnią fanów. Wszędzie tam, gdzie zjawia się FRUGO znika nuda i monotonia, a ich miejsce zajmują niczym nieskrępowana radość, wolność i pozytywne szaleństwo. Tak będzie i tym razem z jedną różnicą: teraz FRUGO pokaże się totalnie bez cenzury.” – powiedziała Paulina Włodarska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na siatkach Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu pojawią się trzy nieznane dotąd wcielenia FRUGO: egzotyczna pitahaya zaapeluje o szacun dla czarnego, ze zwiewnym lulo lepiej poczujemy zieleń, a gorąca passiflora zachęci, by szeroko otworzyć drzwi do krainy marzeń. Bez ograniczeń.

Takie same layouty zaprezentowane zostaną na 850 citylightach w największych polskich miastach oraz Internecie.

Warto podkreślić, że prezentowane w najnowszej kampanii FRUGO layouty powstały … 8 lat temu. Stworzone w 2004 roku nie zostały wykorzystane, ponieważ ówczesne Frugo zniknęło z rynku. Firma FoodCare, której strategia powrotu FRUGO od samego początku opiera się na jak najwierniejszym odtworzeniu nie tylko samego napoju i jego opakowania, ale także budujących filozofię FRUGO haseł i layoutów postanowiła sięgnąć po niewykorzystaną kreację sprzed lat. Podobnie, jak w trwającej obecnie telewizyjnej kampanii FRUGO, w której wszystkich fanów bawią dwa kultowe spoty sprzed lat, tj. z pierwszej kampanii telewizyjnej napoju.

Za kreacje odpowiada agencja ART FM, media kupił dom mediowy Mindshare. Kampania outdoorowa FRUGO potrwa do końca czerwca br.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ad rem Public Relations

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »