Firma » Bankowość

Fundacja BRE Banku nagrodzona

Fundacja BRE Banku nagrodzona
Zobacz więcej zdjęć »
Fundacja BRE Banku, która już od dwóch lat angażuje się we wspieranie akcji edukacyjnej „Cała Polska czyta dzieciom”, otrzymała wyróżnienie w tegorocznym, VII już finale kampanii.

16 lutego br. w Teatrze Żydowskim w Warszawie odbył się kolejny finał kampanii „Cała Polska czyta dzieciom", organizowanej przez Fundację ABCXXI.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Uroczystość stanowiła podsumowanie VII kampanii społecznej na rzecz promowania głośnego czytania wśród dzieci. Nagrodzono wolontariuszy, koordynatorów programu oraz wieloletnich partnerów. W gronie wyróżnionych firm znalazła się Fundacja BRE Banku, która od 2 lat zaangażowana jest we wspieranie kampanii edukacyjnej, stworzonej z myślą o najmłodszych. Nagrodę odebrał prezes zarządu Fundacji BRE Banku, Henryk Okrzeja.

„Otrzymane wyróżnienie jest dowodem na to, że zaangażowanie w promowanie czytelnictwa wśród dzieci jest bardzo cenione" - mówi Henryk Okrzeja, prezes Fundacji BRE Banku. „W dzisiejszych czasach, gdy głośne czytanie dzieciom staje się coraz mniej popularne i ustępuje miejsca grom komputerowym, kampania społeczna „Cała Polska czyta Dzieciom" to prawdziwy skarb. Czytanie stanowi szalenie ważny element w kształtowaniu postaw i wartości u dzieci, który owocuje wrażliwością i otwartością w dorosłym życiu. Złożoność kampanii oraz dbałość organizatorów o wzbogacanie programu o nowe elementy sprawia, że z każdym rokiem jest ona coraz bardziej urozmaicona i spotyka się z ogromnym zainteresowaniem wśród rodziców i pedagogów szkolnych" - dodaje Henryk Okrzeja.

Istotą działania Fundacji ABCXXI „Cała Polska czyta dzieciom" jest wspieranie zdrowia emocjonalnego - psychicznego, umysłowego oraz moralnego - dzieci i młodzieży, głównie poprzez działania oświatowe i edukacyjne. Kampania społeczna zainaugurowana w czerwcu 2001 roku uświadamia społeczeństwu, jaki wpływ na rozwój emocjonalny ma czytanie i jednocześnie umożliwia wyrobienie u dorosłych nawyku codziennego czytania dzieciom. VII kampanię wzbogaciły wykłady Jima Trelease'a - amerykańskiego propagatora głośnego czytania, które odbyły się w Krakowie, Oświęcimiu, Wieliczce, Toruniu i w Warszawie.

Finał kampanii uświetnił wykład prof. Andrzeja Zolla na temat roli czytania. Gościem specjalnym był prof. Maciej Wojtyszko, a całość poprowadził Kabaret Moralnego Niepokoju.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »