Rozrywka i wypoczynek » Gry

GAMIVO rozwija działania marketingowe

GAMIVO rozwija działania marketingowe
Zobacz więcej zdjęć »
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego.

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami. Usprawnienie działań marketingowych jest realizacją planów rozwoju, które GAMIVO ogłosiło na początku roku.

Od czerwca 2022 roku na platformie GAMIVO działa funkcja geotargetingu. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Umożliwia ono wyświetlanie odpowiednich banerów i belek reklamowych przygotowanych z myślą o konkretnych krajach czy regionach. Dzięki temu można uniknąć wyświetlania reklam oferty w miejscach, gdzie aktywowanie danego produktu jest niemożliwe.

- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju, które ogłosiliśmy na początku roku. Wprowadzenie funkcji geotargetingu pozwala nam personalizować ofertę i unikać wyświetlania reklam produktów, które w danym kraju są zablokowane. Przykładem tego mogą być karty podarunkowe i przedpłacone do serwisów typu Amazon czy sklepu PlayStation, które używają konkretnych walut. Wykorzystując nowe narzędzie możemy zatem jeszcze skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie zwiększać przychodowość platformy – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Geotargeting pomaga także nawiązywać współpracę z zagranicznymi partnerami oraz przeprowadzać z nimi nieszablonowe akcje przeznaczone na konkretne rynki. Dzięki tej nowej funkcjonalności, oferty promocyjne i akcje docierają do klientów w zdecydowanie bardziej spersonalizowany sposób, co zwiększa efektywność działań. Na wprowadzenie nowego narzędzia czekało wielu partnerów GAMIVO.

- W ostatnim czasie nawiązaliśmy wiele istotnych współprac. Działania marketingowe, które podejmujemy, przynoszą konkretne korzyści, chociażby pozytywnie wpływają na liczbę użytkowników platformy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać potencjał geotargetingu i nawiązać kolejne ważne kooperacje z zagranicznymi partnerami – dodaje Mateusz Śmieżewski.

GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. W maju 2022 roku Spółka wprowadziła nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego – wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy. Ponadto w pierwszym kwartale br. GAMIVO zaprezentowało nową stronę produktową. Wprowadzone zmiany są korzystne zarówno pod względem wygody korzystania z serwisu, jak i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Franciszek Szukała

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 10 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »