Rozrywka i wypoczynek » Gry
GAMIVO rozwija działania marketingowe
Zobacz więcej zdjęć » |
GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla gier i towarów cyfrowych, rozwija działania marketingowe, wprowadzając funkcję kierowania geograficznego. Geotargeting dostarcza konsumentom treści i reklamy na podstawie ich lokalizacji, ułatwiając personalizację oferty GAMIVO. Ponadto funkcja ta otwiera furtkę do wielu nowych współprac z zagranicznymi partnerami. Usprawnienie działań marketingowych jest realizacją planów rozwoju, które GAMIVO ogłosiło na początku roku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Od czerwca 2022 roku na platformie GAMIVO działa funkcja geotargetingu. Narzędzie kierowania geograficznego pozwala dokładniej personalizować ofertę serwisu w zależności od kraju użytkownika. Umożliwia ono wyświetlanie odpowiednich banerów i belek reklamowych przygotowanych z myślą o konkretnych krajach czy regionach. Dzięki temu można uniknąć wyświetlania reklam oferty w miejscach, gdzie aktywowanie danego produktu jest niemożliwe.
- Konsekwentnie realizujemy plany rozwoju, które ogłosiliśmy na początku roku. Wprowadzenie funkcji geotargetingu pozwala nam personalizować ofertę i unikać wyświetlania reklam produktów, które w danym kraju są zablokowane. Przykładem tego mogą być karty podarunkowe i przedpłacone do serwisów typu Amazon czy sklepu PlayStation, które używają konkretnych walut. Wykorzystując nowe narzędzie możemy zatem jeszcze skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie zwiększać przychodowość platformy – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.
Geotargeting pomaga także nawiązywać współpracę z zagranicznymi partnerami oraz przeprowadzać z nimi nieszablonowe akcje przeznaczone na konkretne rynki. Dzięki tej nowej funkcjonalności, oferty promocyjne i akcje docierają do klientów w zdecydowanie bardziej spersonalizowany sposób, co zwiększa efektywność działań. Na wprowadzenie nowego narzędzia czekało wielu partnerów GAMIVO.
- W ostatnim czasie nawiązaliśmy wiele istotnych współprac. Działania marketingowe, które podejmujemy, przynoszą konkretne korzyści, chociażby pozytywnie wpływają na liczbę użytkowników platformy. Cieszymy się, że możemy wykorzystać potencjał geotargetingu i nawiązać kolejne ważne kooperacje z zagranicznymi partnerami – dodaje Mateusz Śmieżewski.
GAMIVO nieustannie udoskonala platformę transakcyjną. W maju 2022 roku Spółka wprowadziła nowy system promowania ofert, z którego mogą korzystać sprzedający na platformie GAMIVO. Model CPS (Cost Per Sale) niesie ze sobą wiele korzyści zarówno dla dostawców, jak i właściciela serwisu transakcyjnego – wspomaga monetyzację sprzedających, a także jest jednym ze środków prowadzących do zwiększenia przychodowości platformy. Ponadto w pierwszym kwartale br. GAMIVO zaprezentowało nową stronę produktową. Wprowadzone zmiany są korzystne zarówno pod względem wygody korzystania z serwisu, jak i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z akcesoriami gamingowymi oraz grami w wersji cyfrowej i fizycznej. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej, Stanów Zjednoczonych oraz Azji Wschodniej.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Nadesłał:
Franciszek Szukała
|
Komentarze (0)