Dom » Architektura
Gigantyczny format nowej reklamy wielkopowierzchniowej Black Energy Drink
Do wygrania dwa samochody Porsche oraz wyjazdy na walkę Mike-a Tysona i rękawice bokserskie z autografem słynnego pięściarza. Loterię wspiera kampania reklamową 360 stopni w telewizji, internecie oraz współpraca z influencerami. Elementem kampanii są nośniki gigaformatowe, w tym największy w Polsce - zajmujący aż 2379m2. - plakat promujący konkurs Black Energy Drink zlokalizowany w Krakowie. Jak widać gigaformat reklamowy cieszy się w miastach coraz większą popularnością.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)