Technologie » Internet
Google Days – co każdy marketingowiec musi wiedzieć o narzędziach Google?
- Poznanie kluczowych narzędzi - płatnych i bezpłatnych - udostępnionych przez potentata Google w sieci 
- Prezentacja efektywnych i praktycznych porad związanych z wykorzystaniem narzędzi Google’a 
- Analiza i interpretacja kluczowych wskaźników komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google 
- Strategia efektywnego wykorzystania aplikacji Google w ramach planów marketingowych firm 
Główne zagadnienia:
- Google Analytics w pigułce – to co najważniejsze z punktu widzenia marketera 
- Marketing w wyszukiwarkach – SEM od podstaw 
- PPC, czyli Google Adwords w praktyce 
- SEO, czyli jak pozycjonować serwis w wynikach wyszukiwania Google? 
- Google Maps, Google i społeczności, Google Mobile oraz pozostałe narzędzia Google 
  
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- 100% wykorzystania potencjału Google w komunikacji z rynkiem 
- inspiracje i nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR czy sprzedaży 
- tips & tricks, czyli szybkie wdrożenie niezwykle pomocnych rozwiązań, których Google nie promuje wśród użytkowników 
- wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem gotowych rozwiązań potentata sieci 
  
Szkolenie poprowadzi Artur Maciorowski, ekspert e-marketingu, autor książki “E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”, redaktor prowadzący branżowego magazynu “Online Marketing Polska”. Niezależny konsultant, publicysta i prelegent w zakresie e-marketingu i e-biznesu. Wykłada w Szkole Głównej Handlowej na Podyplomowych Studiach Marketingu Internetowego oraz w ramach programu The Chartered Institute of Marketing (Diploma in Professional Marketing - Digital Marketing).
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/google-days-co-kazdy-marketingowiec-musi-wiedziec-o-narzedziach-google
Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl 
     
    	
| Nadesłał:
            MMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)