Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
Goście hotelowi kochają schludne pokoje
Wynik badań przeprowadzonych niedawno przez HRS wskazuje, że duża część gości hotelowych czuje się w wynajętym pokoju jak w domu i rozpakowuje cały swój bagaż. 44 % badanych stwierdziło, że wyjmuje całą zawartość z toreb i układa ją starannie. 36 % gości wiesza jedynie delikatne elementy garderoby (takie jak garnitury, koszule, sukienki lub bluzki), aby nie były one pogniecione, a resztę pozostawia w walizce. Tylko około 16 % gości hotelowych w ogóle nie „wprowadza się” do pokoju i wyjmuje potrzebne rzeczy bezpośrednio z bagażu. Zgodnie z wynikami badania, mniej niż 4% zachowuje się jak klasyczna gwiazda rocka i zostawia swoje rzeczy porozrzucane po całym pokoju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kobiety bałaganią bardziej
Na ogół, w czasie pobytu w hotelu, kobiety są bardziej zorganizowane niż mężczyźni. Co druga kobieta całkowicie rozdysponowuje zawartość swojej torby podróżnej, podczas gdy wskaźnik ten u mężczyzn wynosi około 40%. Niemniej jednak to kobiety są bardziej chaotyczne. W porównaniu do mniej niż 2% mężczyzn, prawie 6% kobiet pozostawia swoje ubrania porozrzucane w różnych miejscach.
Starsze pokolenie znacznie bardziej dba o schludność niż młodsze
Potrzeba schludności zwiększa się wraz ze wzrostem wieku badanych. Tylko 8% gości powyżej 50 roku życia podczas pobytu w hotelu nie rozpakowuje bagażu, natomiast prawie
28 % osób poniżej 29 roku życia woli wyciągać potrzebne im rzeczy wprost z walizki.
Niegniotące się koszule - niezbędne dla osób podróżujących służbowo
Wynik badania wykazał istotne różnice między odpowiedziami udzielonymi przez osoby podróżujące służbowo i prywatnie. Nie było zaskoczeniem, że osoby podróżujące służbowo przywiązują dużą wagę do garniturów, koszul i ubrań z niegniotącego się materiału - tak jest w przypadku prawie 2/3 ludzi biznesu. Według nich, wszystkie elementy garderoby, które mogły się pognieść, powinny zostać zawieszone w szafie od razu po przybyciu do hotelu. Spośród gości podróżujących prywatnie, zachowuje się tak tylko jedna na trzy osoby.
Informacje o badaniu
Badanie zrealizowane pod koniec sierpnia 2011 r. przez instytut badań rynkowych eResult na zlecenie HRS na reprezentatywnej próbę 600 osób będących użytkownikami Internetu w Niemczech, zgodnie z AGOF (Arbeitsgemeinschaft Online Forschung – niemieckiej organizacji badań online), na temat schludności w czasie pobytu w hotelu.
HRS – portal hotelowy
HRS jest operatorem ogólnoświatowego systemu rezerwacji hotelowych dla osób prywatnych i osób podróżujących służbowo, opartego na bazie danych obejmującej ponad 250 000 hoteli wszystkich kategorii w 180 krajach - średnio portal przyciąga sześć mln użytkowników miesięcznie. Dzięki ofercie obejmującej dziesiątki tysięcy hoteli oraz setki sieci hotelowych, system HRS umożliwia największy wybór hoteli na świecie. Bezpłatny system rezerwacyjny umożliwia dokonanie rezerwacji przez Internet po niskiej cenie, z gwarancją najlepszej ceny. HRS Exclusive Prices gwarantuje także ceny co najmniej 10 procent niższe niż w konkurencyjnych systemach. Wybór hotelu ułatwiają szczegółowe opisy hoteli i ok. 2,5 mln ocen hoteli zamieszczanych przez gości hotelowych. Ponad 25.000 firm dokonuje regularnych rezerwacji miejsc hotelowych na potrzeby podróży służbowych, konferencji i wyjazdów grupowych za pośrednictwem HRS i korzysta ze specjalnych stawek korporacyjnych HRS, umożliwiających obniżki cen nawet do 30 procent. HRS jest także liderem innowacyjnych rozwiązań i ustanawia wysoka poprzeczkę dla branży w dziedzinie komunikacji za pośrednictwem przenośnych urządzeń. Poprzez opracowanie nowych mobilnych aplikacji na wszystkie standardowe smartfony i tablety HRS korzysta ze wszystkich nowoczesnych kanałów komunikacji, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego hotelu, nawet w czasie podróży. Założony w 1972 roku, HRS ma siedzibę w Kolonii i posiada oddziały w Szanghaju, Londynie, Paryżu, Warszawie, Rzymie, Stambule i w Moskwie. Jest też wyłącznym właścicielem portalu poświęconego Alpom, z siedzibą w Innsbruck: www.tiscover.com.
Więcej informacji na stronie www.HRS.pl
HRS na Facebooku: www.facebook.com/HRS.Polska
Kontakt dla mediów:
Anna Haliżak, Agata Górnicka
anna.halizak@triplepr.pl agata.gornicka@triplepr.pl
ul. Leszno 8 lok. 28
01 – 192 Warszawa
22 216 54 16 , 22 216 54 20
kom. 607 676 575
Nadesłał:
nina.biadun@triplepr.pl
|
Komentarze (0)