Rozrywka » Rozrywka
Grey Goose Winter Ball na rzecz walki z AIDS
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Charytatywna licytacja
Już po raz piąty w londyńskim Battersea Park zebrały się największe gwiazdy świata mody, kina, muzyki i gastronomii. Wszystkich połączył szczytny cel, który przyświeca imprezie Winter Ball od samego początku. Co roku The Elton John AIDS Foundation we współpracy z marką Grey Goose zapraszają przedstawicieli świata show biznesu do współpracy, mającej na celu walkę z jedną z najpoważniejszych chorób cywilizacyjnych – AIDS. Na rzecz tegorocznej licytacji swoją sukienkę koktajlową przeznaczyła m.in. modelka Liberty Ross. Goście mieli także okazję kupić oryginalne kreacje autorstwa domów mody Marca Quinna, Jonathana Saundersa oraz Christiana Louboutina. Ten ostatni poszedł krok dalej i specjalnie z okazji charytatywnej imprezy zaprojektował bar, który został zlicytowany podczas uroczystej kolacji. Fundusze zebrane podczas tegorocznego eventu mają wesprzeć kobiety i rodziny zarażone wirusem HIV, mieszkające w Kambodży i Rosji. Podczas Grey Goose Winter Ball 2011 na konto fundacji wpłynęło ponad pół miliona funtów.
Niezapomniany wieczór
Grey Goose Winter Ball to największa tego typu inicjatywa charytatywna. Organizatorzy dbają, aby każdy szczegół wieczoru był wyjątkowo dopracowany a cała impreza oprawiona odrobiną sławy i luksusu. Bowiem na niebieskim dywanie Gray Goose Winter Ball pojawiają się największe światowe sławy. Alexandra Burke przybyła prosto z nagrania brytyjskiej edycji programu XFactor a Boris Becker pojawił się na imprezie pomimo kontuzji. Wszystkich przybyłych gości witali gospodarze wieczoru – sir Elthon John oraz David Furnish. Doskonałym dopełnieniem eleganckiego wydarzenia były koktajle przygotowane na bazie Najlepiej Smakującej Wódki Na Świecie. Barmani francuskiej marki Grey Goose wznieśli się na wyżyny swoich miksologicznych umiejętności, proponując gościom drinki prosto z Grey Goose Nitro Bar. Marcus Wareing docenił smak koktajlu Gray Goose le Fizz, a Johnny Vaughn szczególnie rozsmakował się w Grey Goose Red Carpet – drinku inspirowanym projektami Christiana Louboutina. Koktajle przygotowane przy użyciu podtlenku azotu korespondowały z molekularnym menu zaproponowanym przez jednego z najlepszych światowych kucharzy, Paco Roncero. Szef kuchni restauracji elBulli jest światowym pionierem w tym innowacyjnym sposobie uprawiania sztuki kulinarnej. Nic więc dziwnego, że elBulli aż pięciokrotnie została okrzyknięta najlepszą restauracją na świecie. Organizatorzy zadbali również o wyjątkową oprawę muzyczną wieczoru. Na osobiste zaproszenie gospodarza wystąpił brytyjski raper Plan B, którego sir Elthon John przedstawił jako najciekawszego artystę sceny muzycznej ostatnich lat. Z kolei specjalnie dla zgromadzonych miłośników klasyki wystąpiła rosyjska diva operowa, Mara Maksakova.
Fundacja Eltona Johna
The Elton John AIDS Foundation została założona w 1992 roku w Stanach Zjednoczonych. Rok później otworzono jej filię w Wielkiej Brytanii. Te dwie organizacje działają jako oddzielne podmioty, jednak obu przyświeca ten sam cel: wspieranie programów zapobiegania zarażeniom wirusem HIV oraz kampanie na rzecz eliminacji stygmatyzacji osób zarażonych. Marka Grey Goose jest głównym partnerem fundacji i od początku wspiera jej działania. Już od pięciu lat wspólnie organizują wyjątkowe wydarzenie znane jako Grey Goose Winter Ball. 100% dochodu ze sprzedaży biletów z eventu przekazywane jest na rzecz fundacji.
Dlaczego Grey Goose jest Najlepiej Smakującą Wódką na Świecie?
Grey Goose, luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac, we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi. W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji – mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą której używa się do produkcji pysznych regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji – mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym zapachu, który dostarcza niezapomnianych wrażeń podczas degustacji.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Marta Więckowska, MORE PR, ul. Sieczna 72 A lok.35, 03-290 Warszawa, tel. (22) 251 20 47, e-mail: b.grzybek@more-pr.com, martawieckowska@more-pr.com
Nadesłał:
Marta Więckowska
|
Komentarze (0)