Firma » Reklama
Grey Goose z Bombay Sapphire
Zobacz więcej zdjęć » |
W sierpniu 2008 r. w sieciach hipermarketów Auchan i Carrefour pojawiła seria 1000 limitowanych opakowań Bombay Sapphire z promocją on-pack. Do każdego promocyjnego opakowania ginu Bombay Sapphire dołączona jest miniaturka butelki wódki Grey Goose z portfolio Bacardi–Martini Polska. Akcja promocyjna Bacardi-Martini Polska jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom odbiorców. Miniaturka wódki Grey Goose umożliwia klientom przetestowanie luksusowego produktu przed jego potencjalnym zakupem. Jakość wódki Grey Goose potwierdzają liczne nagrody i wyróżnienia - amerykański The Beverage Institute nadał marce tytuł Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie, The Luxury Institute usytuował ją w gronie najlepszych w swojej klasie. Promocja pozwala także na wyróżnienie ginu Bombay Sapphire na tle konkurencji. „Modern Trade stanowi obecnie jedną z najważniejszych form dystrybucji naszych produktów – opowiada o akcji Katarzyna Cąkała, Brand Manger marek Premium z portfolio Bacardi-Martini Polska – dlatego zdecydowaliśmy się na promocję on-pack właśnie w tym kanale”. Promocyjne opakowanie Bombay Sapphire będzie można znaleźć na półkach hipermarketów do listopada 2008. Akcja promocyjna będzie trwała do wyczerpania zapasów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dossier
Bombay Sapphire to najwyższej jakości gin, którego butelka charakteryzuje się wyjątkową szafirową barwą. Jest produkowany w oparciu o oryginalna recepturę z 1761 roku. Unikalna kompozycja spirytusu zbożowego i dziesięciu starannie wyselekcjonowanych ziół i korzeni, tworzy niepowtarzalny smak i aromat tego trunku. Korzeń dzięgla nadaje piżmowy, ale zarazem bardzo delikatny aromat. Kora kasji tworzy nutę cynamonową, jagody kubeby – korzenny, lekko pieprzowy zapach z nutą cytryny i sosny, a rajskie zioła nadają całości wyrazistości i unikalnego smaku.
Grey Goose to luksusowa i ceniona na całym świecie wódka, która tworzona jest w jednym celu – by być najlepiej smakującą wódką na świecie. Pochodzi z malowniczego rejonu Cognac we Francji, słynącego z najlepszych ekspertów zajmujących się destylacją alkoholi. Grey Goose czerpie to, co najlepsze z bogatej historii regionu, który znany jest z produkcji najwyższej klasy luksusowego jedzenia, win i innych alkoholi.
W tradycji regionu Cognac to mistrz produkcji - mâitre de chai nadzoruje proces jej powstawania i zapewnia najwyższą jakość każdego etapu produkcji i finalnego produktu. Do produkcji Grey Goose wykorzystuje się wyłącznie najlepszą francuską pszenicę, tę samą, której używa się do produkcji pysznych, regionalnych wypieków, a pięciostopniowy proces destylacji zapewnia wyjątkowy i niepowtarzalny smak trunku. Następnie, czysta woda mineralna, przefiltrowana przez tamtejsze wapienie, jest mieszana z destylatem. W momencie kiedy alkohol osiągnie swój optymalny smak, mistrz produkcji - mâitre de chai jest usatysfakcjonowany. Grey Goose to wytworny alkohol o gładkim i subtelnym smaku, który dostarcza niezapomnianych wrażeń smakowych.
Wyłącznym dystrybutorem w Polsce wódek Grey Goose, Grey Goose L’Orange i Grey Goose Le Citron oraz ginu Bombay Sapphire jest Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
Kontakt prasowy:
Beata Grzybek, Magdalena Knefel, Pegasus Public Relations, ul. Zgrupowania „Żmija” 12, 01-875 Warszawa,
tel. (22) 877 22 18, e-mail: .grzybek@pegasus.pl,m.knefel@pegasus.pl.
Komentarze (0)