Firma » Bankowość

Grupa Alior Banku pozostaje liderem w pozyskiwaniu nowych klientów

Grupa Alior Banku pozostaje liderem w pozyskiwaniu nowych klientów
Zobacz więcej zdjęć »
Grupa Alior Banku utrzymała po pierwszym kwartale 2014 r. pozycję lidera w sektorze bankowym pod względem przyrostu liczby rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych dla klientów indywidualnych.

Alior Bank wraz z Alior Sync zwiększył liczbę prowadzonych kont osobistych o blisko 300 tys. licząc rok do roku.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Według raportu portalu PRNews.pl, Grupa Alior Banku po raz kolejny osiągnęła największą dynamikę wzrostu liczby rachunków osobistych dla klientów detalicznych, spośród banków uczestniczących w zestawieniu. 

Alior Bank zwiększył w ciągu roku liczbę prowadzonych rachunków osobistych o 188 tys., podczas gdy Alior Sync (działający od maja br. pod marką T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank) o 110,8 tys. Oznacza to, że łącznie Grupa Alior Banku odnotowała wzrost liczby ROR-ów o blisko 300 tys. Bank, który został sklasyfikowany na drugim miejscu zestawienia otworzył o ponad 70 tys. rachunków mniej od lidera.

Grupa Alior Banku na koniec pierwszego kwartału 2014 r. obsługiwała ponad półtora miliona kont osobistych klientów detalicznych i w efekcie awansowała na 6. miejsce wśród banków pod względem liczby prowadzonych rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych.

Wyniki raportu są odzwierciedleniem atrakcyjnej i różnorodnej oferty Alior Banku skierowanej zarówno do klientów ceniących sobie zalety bankowości tradycyjnej, jak również do klientów aktywnie korzystających z bankowości internetowej i mobilnej.

Przykładem innowacyjnego rozwiązania jest niedawno wprowadzone do oferty „Konto Wyższej Jakości", pierwszy na polskim rynku całkowicie bezpłatny rachunek osobisty z gwarancją niezmienności warunków przez co najmniej 5 lat. Jego posiadacze nie płacą ani za korzystanie z rachunku, ani za kartę do konta, ani za wszystkie inne operacje i usługi, niezależenie od tego, czy zdecydują się je wykonać w Internecie, czy w oddziale Banku.  

Raport portalu PRNews.pl powstał na podstawie porównania przyrostu liczby ROR-ów netto, stanowiącego różnicę między otwartymi i zamkniętymi kontami osobistymi w dwudziestu bankach objętych badaniem. Według stanu na koniec marca 2014 r., banki te prowadziły 27,6 mln ROR-ów, czyli o ponad milion więcej w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.

Dodatkowe informacje o raporcie portalu PRNews.pl są dostępne pod adresem: http://prnews.pl/raporty/raport-prnewspl-rynek-kont-osobistych-i-kw-2014-3137534.html



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

United PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »