Technologie » Internet
Grupa Sport.pl na podium w kategorii serwisów sportowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Serwisy Sport.pl, dzięki swojej różnorodności, cieszą się coraz większą popularnością wśród internautów zainteresowanych sportem. To powód do dużej satysfakcji, ale też zachęta do dalszego rozwoju.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Rok 2010, rok igrzysk w Vancouver i mundialu w RPA, to wielka szansa dla serwisów oraz projektów sportowych - chcemy ją jak najlepiej wykorzystać - komentuje Marcin Gadziński, redaktor naczelny Sport.pl.
Obecny w internecie od 2007 roku Sport.pl jest współtworzony przez zespół portalu Gazeta.pl i dziennikarzy, od lat przygotowujących dodatek sportowy do „Gazety Wyborczej" i komentujących wydarzenia sportowe w „Gazecie", internecie oraz radiu i telewizji. Sport.pl prezentuje informacje dotyczące większości dyscyplin sportowych, popularne blogi, fora czytelników, a także liczne ekskluzywne materiały wideo - własnej produkcji oraz należące do partnerów, m.in. Ekstraklasy.
Dzisiaj Grupa Sport.pl to - obok flagowej marki - również takie serwisy jak F1.pl, Ekstraklasa.tv, Reprezentacja.net czy SFD.pl. Atrakcją Sport.pl jest serwis rozrywkowy: ZCzuba.pl.
W 2008 roku Sport.pl wraz z „Gazetą Wyborczą" zajął drugie miejsce w ogólnoeuropejskim konkursie wydawców mediów na najlepsze projekty związane z piłkarskimi mistrzostwami Euro 2008. Organizatorem Football Media Competition było międzynarodowe stowarzyszenie mediów INMA (International Newsmedia Marketing Association).
*Źródło: Megapanel PBI/Gemius, listopad 2009.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)