Zdrowie » Medycyna
Gwiazdy pojechały po zdrowie w Rajdzie Polski Kobiet
Zobacz więcej zdjęć » |
profilaktycznych - to bilans jednodniowej akcji profilaktycznej przeprowadzonej przez Fundację Teraz Kobiety, a zorganizowanej podczas III edycji Rajdu Polski Kobiet.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Trzecia odsłona imprezy odbyła się w dniach 21 - 23 czerwca na terenie Warszawy i okolic. Na starcie stanęło 31 załóg. Nie zabrakło wśród nich gwiazd, m.in. Olgi Bończyk, Beaty Tadli, Karoliny Szostak, Ilony Adamskiej, Karoliny Lampel-Czapki, Katarzyny Jankowskiej, Magdy Stam, zespołu RMF 4racing Team - Aleksandry Kujawy i Małgorzaty Kosińskiej, Anny Jabłońskiej, Karoliny Jakobsche, czy Attasche Kulturalna Ambasady Japonii w Polsce - Pani Megumi Osugi Stępień. Paniami opiekowali się Wojtek Chuchała - tegoroczna Twarz Rajdu i kierowca rajdowego teamu Subaru: PSRT, Kamil Butruk kierowca rajdowy, Maciej Wisławski, jak również instruktorzy jazdy ze Szkoły Jazdy Subaru.
- Rocznie w Polsce na raka piersi choruje 16 tys. kobiet, ponad 5 tys. umiera, na raka szyjki macicy - 3 tys. choruje w tym ponad połowa przegrywa z chorobą. Liczba chorych na raka piersi wzrasta z roku na rok, dlatego tak ważne są badania profilaktyczne. Dzięki wczesnemu wykryciu raka możemy oszczędzić piersi i zwiększyć szanse przeżycia. - powiedział dr Jerzy Geremek z Centrum Onkologii w Warszawie
Podczas tegorocznej edycji Rajdu Polski Kobiet na Panie czekały liczne zadania i próby sprawnościowe, a załogi pokonały łącznie ok. 550 km na trasie Warszawa - Stara Wieś (gdzie w Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki DOJO została zlokalizowana baza imprezy) - Warszawa przejeżdżając m.in., przez Skierniewice, Nowe Miasto nad Pilicą, Stara Wieś, Piekło, Niebo, Chlewiska i Czersk. Rajd Polski Kobiet to nie tylko sportowa rywalizacja na trasie, ale przede wszystkim promocja profilaktyki nowotworowej oraz badania. Badania zostały przeprowadzone w Szpitalu MSW, Centrum Onkologii oraz mammobusie podstawionym dzięki zaangażowaniu marki Castrol. Dzięki firmie Johnson & Johnson Vision Care, producenta soczewek kontaktowych ACUVUE® była także możliwość przeprowadzenia bezpłatnych, wstępnych badań wzroku w mobilnym gabinecie optometrycznym.
- Życie i zdrowie Kobiety jest ważniejsze od samochodu. Jeżeli więc istnieje konieczność corocznego badania kontrolnego pojazdu, to tym bardziej taki coroczny „przegląd profilaktyczny" powinna wykonać każda kobieta - świadoma i odpowiedzialna za siebie oraz swoją rodzinę. - powiedziała dr Krystyna Backiel, Prezes Zarządu Fundacji Teraz Kobiety, pomysłodawczyni i organizator Rajdu Polski Kobiet.
Start i meta III Rajdu Polski Kobiet zostały zlokalizowane na Karowej, zdecydowanie najbardziej rajdowej ulicy w naszym kraju. Zarówno przed rozpoczęciem imprezy, jak i po jej zakończeniu przejazdy pokazowe na słynnej kostce wykonywali Wojtek Chuchała oraz Kamil Butruk.
Więcej informacji: rajd-polski-kobiet.pl oraz facebook.com/RajdPolskiKobiet.
Głównym organizatorem wydarzenia była Fundacja Teraz Kobiety. Partnerem Strategicznym i Sponsorem III edycji Rajdu Polski Kobiet - już po raz kolejny rok z rzędu - była marka Castrol. Oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Fundacji Teraz Kobiety i Rajdu Polski Kobiet została firma Subaru Import Polska. Pozostali Główni Partnerzy to: Mazda Motor Poland, VOLVO Auto Polska, Marka SONY, Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki DOJO, AM Art-Media Agencja PR oraz ATS Digital Studio DTP.
Imprezę wspierają stali Partnerzy Fundacji, m.in.: Iberia Motor Poland Company, Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, Szpital MSW w Warszawie, Białostockie Centrum Onkologii, Klinika Ginekologii USK w Białymstoku, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
w Białymstoku, Europejskie Centrum Zdrowia w Otwocku i szpital IBIS, Johnson & Johnson Vision Care, Krajowa Izba Gospodarcza, Szkoła Jazdy Subaru, SHOEI Premium Helmets, Golf Park Lipowy Most, POLBOT Kruszywa, NARZAN oraz Ambasada Japonii w Polsce i Wydział Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego. Do współpracy z Fundacją przystąpił w tym roku BYD - Automotive Europe Corporation wystawiając swoją załogę w samochodzie elektrycznym.
Już trzeci rok realizowana jest także partnerska współpraca z wieloma mediami o ogólnokrajowym
i lokalnym zasięgu, których liczba wciąż się powiększa.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)