Technologie » AGD - RTV

Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door

Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door
Zobacz więcej zdjęć »
W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT.

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają. Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W kampanii marka Haier koncentruje się na promowaniu lodówek z systemem antybakteryjnym ABT, wykorzystującym światło ultrafioletowe do ochrony przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, a także dłuższą świeżość produktów spożywczych. Drugą z istotnych cech, która została podkreślona w kampanii, jest duża pojemność lodówek i płynące z tego korzyści dla użytkownika – połączenie technologii ABT, jak i pojemności XXL urządzeń sprawia, że może on znacznie ograniczyć swoje codzienne wyjścia na zakupy.


W kolejnych etapach kampanii marka Haier podkreślać będzie zalety pozostałych technologii pomagających w utrzymaniu świeżości produktów, a także wygodę użytkowania sprzętu (tylne podświetlenie, szuflady Easy Access).

Kampania wystartowała 11 czerwca w social media, a następnie rozszerzona została o kolejne kanały komunikacji, takie jak YouTube, mailing, aktywności w wyszukiwarce, reklamę mobilną czy display. Akcję wspierają także banery na Ceneo i www.mediaexpert.pl oraz TV-walle w sklepach stacjonarnych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jstawicka@wp.pl

Komentarze (4)

  • avatar
    ~Negative 2020-07-02 12:01:17

    Spoko lodówencja, szkoda tylko że przegapiłem trochę całą tą kampanie, wydaje mi się że te UV to naprawdę przydatna rzecz.

  • avatar
    ~artur 2020-06-30 18:27:02

    haier bardzo dobra firma!Mam lodówkę tej marki, nie narzekam :)

  • avatar
    ~daniela 2020-06-30 18:25:57

    super pomysł!

  • avatar
    ~Smutas 2020-06-29 06:44:00

    Lodówka ze światlem UV, nie widziałem w media expercie stacjonarnie chociaż jestem pewien że jest w jakimś sklepie. Ogólnie to bardzo fajna opcja i się nad nią zastanawiam od dłuższego czasu, ale lodówkę się wymienia głównie ze względu na potrzebę.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »