Firma » Reklama
Hostersi dla Ogilvy Interactive
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampanijny serwis internetowy to główne źródło informacji o promocji, a intensywna jego reklama powoduje zwiększenie zainteresowania. Efektem tych działań są duże skoki ruchu i zwiększenie zapotrzebowania pasma transferu, nawet 200-krotnie.
- Serwisy kampanii reklamowych wymagają szczególnej uwagi właściciela serwisu oraz infrastruktury technicznej i pracy administratorów. By serwis WWW działał prawidłowo i był dostępny dla użytkowników, konieczny jest stały monitoring ruchu i elastyczne rozwiązania hostingowe, związane nie tylko z transferem, ale i architekturą sprzętową. To m.in. oferujemy w ramach usługi ADhosting – wyjaśnia Magdalena Zawada, Dyrektor Sprzedaży firmy Hostersi.
Agencja Ogilvy Interactive współpracuje z Hostersami od lipca 2009 roku. - Projektując kampanię reklamową, musimy brać pod uwagę również możliwości technologiczne. Dzięki umiejętnościom, doświadczeniu i unikalnej wiedzy zespołu administratorów Hostersów, konfiguracja architektury serwerowej jest optymalnie dopasowana do chwilowo wzmożonego ruchu na stronie kampanii reklamowej. Dajemy więc klientowi pewność, że poczyniona przez niego inwestycja w działania marketingowe jest współmierna z możliwościami technologicznymi, a w konsekwencji kampania jest efektywna – zauważa Małgorzata Skorwider, Dyrektor Zarządzający Ogilvy Interactive.
Ostatni wspólny projekt Ogilvy Interactive i Hostersów to kampania reklamowa „Odkryj sekrety idealnej kuchni” realizowana dla firmy Whirlpool. Zadaniem Agencji było stworzenie strony WWW promocji konsumenckiej, kampanii wspierającej oraz przeprowadzenie konkursu na facebook.com. Hostersi zapewniają hosting, czuwając jednocześnie nad dostępnością i bezawaryjnością serwisu WWW podczas trwania kampanii w mediach off line i on line.
Nadesłał:
Hostersi
|
Komentarze (0)