Firma » Biznes
Hostersi partnerem konferencji Generation Mobile 2012
Zobacz więcej zdjęć » |
W dniach 29-30 marca 2012 r. w Warszawie spotkają się osoby związane z technologiami mobilnym – od projektantów coraz bardziej popularnych aplikacji, aż po samych ich użytkowników! Organizatorem Generation Mobile 2012 są Antyweb i NoNoobs, a partnerem Hostersi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
O mobilnym biznesie słyszymy już od dawna, ale to rok 2012 ma być przełomowy jeśli chodzi o popularyzację i wykorzystanie potencjału mobilnego. Według PayPal, wartość obsługiwanych płatności mobilnych podwoi się w roku 2012 i wyniesie 7 miliardów dolarów! Według Chetan Sharma Consulting, globalny rynek aplikacji osiągnie astronomiczną kwotę 17,5 miliarda dolarów, a rynek europejski aż 8,5 miliarda! Gartner prognozuje z kolei, że rynek reklamy mobilnej podwoił się w 2011, osiągając wartość 3,3 miliarda dolarów! Tak ogromne kwoty powodują zainteresowanie tym segmentem praktycznie każdej firmy czy organizacji. Ciężko obecnie prowadzić biznes bez strategii mobilnej.
Generation Mobile ma na celu pokazanie aktualnego stanu tego rynku, najważniejszych trendów oraz ciekawych strategii czołowych graczy – zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Ważnym elementem konferencji będzie rozwiązanie konkursu na najciekawszą aplikację w trzech kategoriach: Android, iOS oraz Windows Phone. Pierwszego dnia konferencji zostaną zaprezentowane zwycięskie aplikacje, a wręczenie nagród nastąpi podczas imprezy wieczornej.
Jak generować przychody z segmentu mobilnego? Jak planować działania marketingowe? Które aplikacje są najczęściej pobierane i z jakiego ekosystemu aplikacyjnego? Jak sprzedawać kontent na różne urządzenia mobilne? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań podczas Generation Mobile 2012!
Uczestnicy Generation Mobile 2012
• osoby wdrażające strategię mobilną w firmach i organizacjach,
• portale, sklepy, wydawnictwa, serwisy social media,
• startupy, Venture capitals, business angels,
• działy sprzedaży, produkcji, marketingu, hr w firmach i organizacjach,
• osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną,
• firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne,
• producenci aplikacji, agencje reklamowe i mobilne,
Szczegóły – www.generationmobile.pl
Nadesłał:
Hostersi
|
Komentarze (0)