Technologie » Telekomunikacja

Huawei: do 2025 roku sieć 5G będzie mieć 2,8 mld użytkowników

Podczas 16. edycji konferencji Huawei Analyst Summit zaprezentowana została koncepcja budowy w pełni połączonego, inteligentnego świata, którego rozwój napędzają ciągłe innowacje.

Rozwój ICT w odpowiedzi na potrzeby klientów

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Branża ICT otrzymała bezprecedensowe możliwości rozwoju – powiedział wiceprezes Huawei Ken Hu, na temat trendów w branży. Zauważył również, że technologia 5G jest wdrażana znacznie szybciej niż oczekiwano, a rozwój opartych na niej rozwiązań i sieci nowej generacji odbywa się równomiernie. Co ważne, wg prognoz firmy, do 2025 roku świat będzie miał 2,8 miliarda użytkowników sieci 5G. Huawei, aby wesprzeć tak dużą liczbę użytkowników, zamierza rozwijać proste, wydajne i inteligentne sieci, tworząc jednocześnie nowe wartościowe produkty dla swoich klientów.

 

Ponadto, szybkie wdrażanie AI przyspiesza proces adaptacji technologii chmury w przedsiębiorstwach. – Dzięki strategicznym inwestycjom Huawei w AI, jesteśmy pewni, że staniemy się liderami w obszarze technologii chmury – podkreślił Ken Hu.

 

Doświadczenia użytkowników w dziedzinie technologii cyfrowych, w miarę udostępniania coraz większej liczby urządzeń i aplikacji, stają się coraz bardziej rozproszone. W związku z tym Huawei podjął już kroki, aby zapewnić najwyższej jakości cyfrowe doświadczenie, którego użytkownicy oczekują we wszystkich możliwych sytuacjach.

 

Ken Hu zaznaczył też, że Huawei będzie nadal poszukiwać innowacji oraz inwestować nie tylko w teraźniejszość, ale przede wszystkim w przyszłość. Zwrócił także uwagę na to, że firma chce osiągnąć zarówno sukces komercyjny, jak i przewodzić rozwojowi przemysłu i napędzać postęp społeczny. Ostatecznym celem Huawei jest bowiem zapewnienie korzyści płynących z w pełni połączonego, inteligentnego świata większej liczbie konsumentów, gospodarstw domowych i przedsiębiorstw.

 

Era „Innowacji 2.0"

W trakcie szczytu William Xu, dyrektor zarządu i prezes Instytutu Badań Strategicznych w Huawei ogłosił, że Huawei przechodzi w erę „Innowacji 2.0" – Instytut Badań Strategicznych będzie głównie zaangażowany w badania nad najnowocześniejszymi technologiami przez następne pięć lub więcej lat. Każdego roku inwestujemy 300 mln dolarów, aby wesprzeć badania w zakresie podstawowych dziedzin nauki i technologii oraz innowacji. Jest to ważna część naszych wysiłków badawczych – powiedział William Xu.

 

Zauważył również, że Huawei będzie współpracował z uniwersytetami i instytutami badawczymi w celu stymulowania w zakresie innowacyjnych teorii i podstawowych technologii oraz w ułatwianiu rozwoju przemysłu na całym świecie.

 

Huawei, aby stymulować innowacje i unowocześnianie przemysłu, zaangażowany jest w zdefiniowanie na nowo architektury technicznej oraz produktu. Ponadto firma, stara się zintensyfikować tempo rozwoju przemysłu i wyznaczać oraz wspierać jego nowe kierunki.

 

Komunikacja, przetwarzanie danych i chmura będą stanowiły podstawę inteligentnego świata, który będzie napędzać AI. – powiedział David Wang, Dyrektor Wykonawczy Huawei – Spoglądając w przyszłość, na nowo zdefiniujemy prawo Moore'a i zakwestionujemy twierdzenie Shannona. Dzięki temu zapewnimy najlepszą na świecie łączność, a także na nowo zdefiniujemy architekturę obliczeniową. To z kolei pozwoli, aby technologie obliczeniowe były bardziej dostępne i przystępne cenowo. Zbudujemy również najlepszą chmurę hybrydową do digitalizacji przemysłu i wykorzystamy w pełni funkcjonalne, oraz uniwersalne rozwiązania AI, aby uczynić je wszechobecnymi – dodał David Wang.

 

Huawei będzie jeszcze więcej inwestować w badania i rozwój. Ponadto firma będzie dążyć do osiągnięcia wiodącej pozycji w perspektywie długoterminowej. Będziemy też dalej przesuwać granice, aby ostatecznie zbudować w pełni połączony, inteligentny świat razem z naszymi partnerami – podsumował swoje wystąpienie dyrektor wykonawczy w Huawei.

 

W tegorocznym wydarzeniu, która odbywa się w dniach 16-18 kwietnia, uczestniczy ponad 680 analityków z branży technologii oraz finansów, kluczowych liderów opinii oraz przedstawicieli mediów z całego świata. Pierwsze takie spotkanie zorganizowane zostało w 2004 roku. Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć pod poniższym linkiem:

https://www.huawei.com/en/press-events/events/has2019?ic_medium=hwdc&ic_source=corp_event3_has19

 

***

HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Celem firmy jest zapewnienie wysokiej jakości łączności dla użytkowników na całym świecie. W tym celu firma wspiera rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez prowadzenie z nim dialogu oraz ścisłą współpracę z przedstawicielami branży. Dzięki wysokim inwestycjom w badania i rozwój oraz strategii zorientowanej na klienta, a także otwartemu partnerstwu, tworzy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne typu end-to-end, umożliwiając klientom przewagę konkurencyjną w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej, sieciowej oraz cloud computingu. Ponad 180 tys. pracowników Huawei jest zaangażowanych w tworzenie nowatorskich rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw oraz użytkowników, które są wykorzystywane w ponad 170 krajach, docierając tym samym do jednej trzeciej populacji świata. Marka Huawei została założona w 1987 roku i w całości jest własnością pracowników.

 

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę www.huawei.com lub śledź nas na:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/Huawei

http://www.facebook.com/Huawei

http://www.google.com/+Huawei

https://www.youtube.com/Huawei

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Adam Tyszkiewicz

account manager

Multi Communications

e-mail: adam.tyszkiewicz@multipr.pl

tel: +48 604 089 930

Piotr Boiwka

junior account executive

Multi Communications

e-mail: piotr.boiwka@multipr.pl

tel: +48 728 508 443

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (3)

  • avatar
    ~szarik 2019-04-23 15:04:06

    Wypadałoby przeprowadzić jakąś kampanię informacyjną o nowej sieci 5G, żeby ludzie potem nie musieli wierzyć w bzdury typu 5G będzie kontrolować nasze umysły etc.

  • avatar
    ~tymon 2019-04-21 12:24:20

    To bardzo dobra informacja, dostęp do najnowszych technologii powinien mieć każdy.

  • avatar
    ~Wacek 2019-04-21 09:07:41

    5G szybko się rozprzestrzeni, żaden kraj nie będzie chciał zostać w tyle. Nowa sieć to nie tylko szybszy internet, ale przede wszystkim zupełnie nowe możliwości. Wchodzimy w nowy rozdział rozwoju technologicznego.


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »