Firma » Biznes
Hydro, właściciel marki WICONA pomaga dzieciom i młodzieży na Ukrainie
Zobacz więcej zdjęć » |
UNICEF współpracuje z partnerami na Ukrainie, aby dotrzeć do bezbronnych dzieci i ich rodzin z podstawowymi usługami, w tym zdrowiem, edukacją, ochroną, wodą i urządzeniami sanitarnymi, a także z zaopatrzeniem ratującym życie. Kryzys dotyka również kondycję psychiczną dzieci. Według szacunków, ok. 1,5 mln osób jest zagrożonych depresją, lękiem, zaburzeniami stresu pourazowego i innymi chorobami psychicznymi. UNICEF działa również w tym zakresie organizując do tej pory 55 punktów SPILNO, czyli ciepłych, bezpiecznych przestrzeni zapewniających pomoc dla dzieci, młodzieży i ich opiekunów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Miliony dzieci na Ukrainie miały swoje życie wywrócone do góry nogami. Dzieci są niewinnymi ofiarami wojen, w których są pozbawione najbardziej podstawowych potrzeb, takich jak zagwarantowane bezpieczeństwo, dostęp do odpowiedniej żywności, opieki zdrowotnej i edukacji. Mamy nadzieję, że nasz świąteczny wkład przyczyni się do edukacji i rozwoju dzieci na Ukrainie - mówi Hilde Merete Aasheim, Prezes i Dyrektor Generalny w Hydro.
Hydro jest sygnatariuszem UNICEF Norwegia. Strategia odpowiedzialności społecznej Hydro koncentruje się na edukacji i rozwoju umiejętności, a jej cele są dostosowane do kilku obszarów kluczowych kompetencji UNICEF. Dlatego też świąteczna składka od Hydro jest przeznaczona na programy edukacyjne i rozwojowe.
Już w marcu tego roku, tuż po ataku Federacji Rosyjskiej, Grupa Hydro i jej pracownicy przekazali blisko 1 milion EUR na działalność UNICEF-u na Ukrainie. W odpowiedzi na atak Rosji, Hydro podjęło również decyzję o niezawieraniu nowych kontraktów z rosyjskimi kontrahentami oraz przyjrzało się sposobom obsługi i wyjścia z istniejących zobowiązań, w tym zamrożenia relacji handlowych.
Nadesłał:
magdalena.wozniak@theimagine.pl
|
Komentarze (0)