Firma » Reklama

Idealny świat w kampanii Liberty Direct

Idealny świat w kampanii Liberty Direct
Zobacz więcej zdjęć »
Rusza nowa kampania wizerunkowa Liberty Direct. Ideą kreatywną filmu jest konfrontacja nieistniejącego „idealnego świata” z „twardą i kanciastą” rzeczywistością, w której warto korzystać z usług ubezpieczyciela dającego pewność sprawnej obsługi w przypadku szkody.

Spot został przygotowany przez agencje DDB, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.


„Nasza najnowsza kampania wpisuje się w strategię budowania wizerunku Liberty Direct w oparciu o jakościowy aspekt oferty. Wysoka jakość obsługi Klientów jest - obok dobrej ceny - kluczowym wyróżnikiem naszej firmy na rynku. Strategia ta w ciągu zaledwie 3 lat zapewniła nam pozycję jednego z liderów rynku direct" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct. „Najnowszy spot realizowaliśmy przy współpracy z DDB - agencją, z którą stworzyliśmy naszą strategię pozycjonowania" - dodaje Karski.

W filmie zostały zastosowane efekty specjalne dzięki którym samochody zamiast ulec zniszczeniu w wyniku kolizji odbijają się od siebie lub latarni, drzwi do samochodu wyginają pod wpływem przejeżdżającego samochodu, a spadająca z budynku doniczka odbija się od dachu auta. W spocie został również wykorzystany symbol marki w Polsce - Statua Wolności. Reklama będzie emitowana w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP, TVN i Polsacie oraz w kanałach tematycznych.

„Poprzez intrygującą formę filmu chcemy zwrócić uwagę na sprawny i szybki system obsługi Klientów, który zapewnia Liberty Direct. Nasze doświadczenia pokazują, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę właśnie na ten element oferty przy wyborze ubezpieczyciela" - mówi Marcin Andrzejczyk, Kierownik Komunikacji Marketingowej Liberty Direct.

Równocześnie Liberty Direct prowadzi kampanię produktową promującą polisy OC. Powstała ona w oparciu o wyniki rankingu cen ubezpieczeń komunikacyjnych opracowanego przez dziennik „Rzeczpospolita"[1], w którym oferta OC Liberty Direct dla aut używanych została oceniona jako najlepsza cenowo. W przypadku nowych samochodów Liberty Direct znalazło się w tym rankingu na drugim miejscu. Kampania prowadzona jest w internecie i telewizji.

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

www.libertydirect.pl

Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną
z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.

www.libertymutual.com

[1] „Rzeczpospolita Moje Pieniądze" (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami", Eliza Więcław



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liberty Direct

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »